نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
9672
-
الف
+

آشنایی با زوج های آثار کمیدی سینما و تلویزیون ایران(1)

در این گزارش با آثار زوج های آثار کمدی سینما و تلویزیون ایران آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، سریال های کمیدی همواره محبوبیت خاصی نزد مخاطبان دارد و اکثر آن ها جزو آثار ماندگار تلویزیون محسوب می شوند.

در اکثر این آثار شاهد هنرنمایی یک زوج هنری هستیم که با تعامل و دیالوگ های خود، لبخند را برلبان مخاطبان می نشانند، سریال ها و فلم های ایرانی هم زوج های بسیاری را به خود دیده است، «محسن یوسف بیک» و «علیرضا خمسه»، اولین زوج های موفق تلویزیونی بوده اند که در ذهن ها ماندگار شده اند.

سریال «ساختمان پزشکان» که این روزها از شبکه آی فیلم2 در حال نشر می باشد، با نقش آفرینی «بهنام تشکر» و «هومن برق نورد» همراه است، زوج هنری که از این سریال همبازی شدند و در سریال های دیگر هم در کنار یکدیگر قرار گرفتند و خوش درخشیدند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

دزد و پلیس

بهنام تشکر در این سریال نقش «ناصر کاظمی» ( آدم خشن و بداخلاق، نام مستعار)، امیر فرازمند (پولیس مبارزه علیه مواد مخدر) و هومن برق نورد کرکتر «داوود سوزمانی»، معروف به «داوود ززز» را بازی می کنند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: ناصر کاظمی، خلافکاری پرآوازه ای است که در اثر یک ضربه ناشی از وقوع یک سانحه ترافیکی به سر او حافظه خود را از دست می‌دهد. ناصر پس از وقوع این سانحه وی شخصیت دیگری پیدا کرده و وقتی که می‌بیند همه از او می‌ترسند سعی می‌کند که اشتباهات خودش را جبران کند اما کم‌کم دوست او داوود (هومن برق نورد) به او توضیح می‌دهد که آن‌ها برای یک باند قاچاق مواد مخدر کار می‌کردند...

این سریال تولید سال 91 به کارگردانی «سعید آقاخانی» می باشد.

دودکش

در سریال کمیدی «دودکش» که تولید سال1392 به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» است، هومن برق نورد در نقش «فیروز مشتاق» و بهنام تشکر در نقش «نصرت سوزنچیان»، هنرنمایی می کنند.

«دودکش» درواقع زندگی خانواده این 2 را در چوکات کمیدی به تصویر می‌ کشد که با مشکلات مالی و  گیر و دارهای زنده گی شان، دست و پنجه نرم می‌کنند.

درواقع سریال دودکش روایتگر انسان هایی است که یا همچون نصرت دچار فقر و تنگدستی و بیکاری هستند و یا مانند فیروز با وجود داشتن یک ملک چند میلیاردی که در آن کار می‌کنند به سختی پول در می‌آورند .

دودکش سریال در سال های اخیر جزو سریال های پرمخاطب و ماندگار تلویزیون ایران به شمار رفته است.

پادری

سریال پادری در واقع ادامه سریال دودکش به کارگردانی محمدحسین لطیفی است که بهنام تشکر و هومن برق نورد همچنان در نقش های نصرت و فیروز در این سریال حضور دارند.

داستان «پادری» در رابطه با قالین شویی مشتاق است که تعطیل شده است، و فیروز مشتاق در ایام نزدیک به سال نو به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالین شویی و حفظ مشتریان سابقش، سعی می‌کند با اجاره یک قالین شویی دیگر، کارش را ادامه دهد...

ساختمان پزشکان

«ساختمان پزشکان» دیگر سریال مشترک «هومن برق نورد» و «بهنام تشکر» می باشد.

بهنام تشکر در این سریال نقش داکتر «نیما افشار»را بازی می کند که در میان مشکلات خود با بیماران مختلف و مشکلات مالی ناشی از پرداخت کرای خانه، مهریه همسر سابق، تلاش دائمی برای حفظ آرامش و صلح بین والدین و برادر بی‌ پروا، همسر شکاک و در نهایت تحمل کم هوشی سکرترش گرفتار شده است.

هومن برق‌نورد در این سریال در نقش «ناصر افشار» (برادر داکتر نیما) حضور دارد که تازه از محبس آزاد شده و مشکلاتی را برای بهنام تشکر ایجاد می کند.

این سریال تولید سال 90 به کارگردانی «سروش صحت» می باشد.

«ساختمان پزشکان» هر شب ساعت 20:00 به وقت تهران و کابل و ساعت 20:30 به وقت دوشنبه از تلویزیون آی فیلم 2 نشر می شود.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین