نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
21693
-
الف
+

ازدواج «سلمان خان» دوباره خبرساز شد

خبر ازدواج «سلمان خان» دوباره خبرساز شد.

درحالی که تاکنون اخبار ضد و نقیض زیادی درباره «سلمان خان» و علت مجرد ماندش در رسانه ها نشر شده، حال در جدیدترین اخبار منتشر شده پیرامون این ستاره بالیوود اطلاعاتی جدید در‌پیوند با وی در رسانه ها درز پیدا کرده است.

شبکه تلویزیونی جیو پاکستان با انتشار گزارشی با اشاره به اینکه ، «عبدالرشید سلمان خان» مشهور به «سلمان خان» بازیگر نامدار سینمای بالیوود متولد 27 دسمبر 1965 است و تا اکنون مجرد می باشد نوشت: سلمان خان چندین سال قبل خیلی به ازدواج نزدیک بوده اما به دلایل نامعلوم مراسم ازدواج خود را لغو کرده است.

بنابر گزارش پایگاه خبری جیو نیوز«ساجد نادیاوالا» (Sajid Nadiadwala) یکی از دوستان نزدیک سلمان خان در یک برنامه تلویزیونی جزئیات جدیدی در مورد ازدواج وی را فاش کرده است.

طبق گفته ساجد، سلمان خان تصمیم گرفته بود در روز تولد پدرش در نوامبر سال 1999 میلادی ازدواج کند؛ بعد از توزیع همه کارتهای دعوت، پنج یا شش روز قبل از مراسم، سلمان خان در اقدامی غیرقابل پیش بینی نظر خود را تغییر داده و از ازدواج منصرف شده است.

در حال حاضر شایعه شده است كه سلمان خان قصد دارد با مجری و بازیگر رومانیایی تبار ازدواج کند.

این درحالی است که سلمان خان چندی پیش طی اظهاراتی عجیب دلیل ازدواج نکردن خود را اینگونه بیان کرده بود که هیچ دختری تاکنون از وی درخواست خواستگاری نکرده است. 

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

اظهارات عجیب «سلمان خان»: هیچ زنی از من خواستگاری نکرده و از این موضوع بسیار ناراحت هستم!

دلیل مجرد ماندن «سلمان خان» سوپراستار سینمای هند

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
رقیه نصیری

سلام لطفا لطفا فیلم دلدادگان پدر و سیب خنده را پخش کنید ممنون

پربحث ترین