نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4066
-
الف
+

تحفه شبکه آی فیلم2 به مخاطبانش در ماه رمضان؛ «یوسف پیامبر» نشر می شود

بنابه درخواست های بیشمار مخاطبان آی فیلم2، سریال «یوسف پیامبر» در لست نشراتی این شبکه قرار گرفت.

به گزارش آی فیلم2، با گذشت 12 سال از نشر سریال فاخر «یوسف پیامبر» در داخل ایران، این سریال همچنان در سطح جهان از اقبال بالایی برخوردار است و درخواست ها برای نشر دوباره آن همچنان ادامه دارد.

«یوسف پیامبر» نام سریالی تاریخی به کارگردانی آقای «فرج الله سلحشور» است که سال 1387 برای اولین بار از صدا و سیمای ایران نشر شد.

در  سریال یوسف پیامبر 46 بازیگر اصلی و بیش از ۱۵۰ بازیگر فرعی به ایفای نقش پرداختند که از جمله میتوان به «مصطفی زمانی» در نقش یوسف، «محمود پاک نیت» در نقش یعقوب نبی (ع)، «کتایون ریاحی» در نقش زلیخا، «جعفر دهقان» در نقش پوتیفار، «رحیم نوروزی» در نقش آخناتون، «الهام حمیدی» در نقش آسنات، «پروانه معصومی» در نقش همسر آمنهوتپ سوم و... اشاره کرد.

باوجود نشر این سریال تاریخی در ابتدای تاسیس آی فیلم2، بینندگان افغانستانی و تاجیکستانی این شبکه جهانی همواره با ارسال پیام هایی درخواست بازنشر این سریال را داشتند و باتوجه به اینکه پاسخگویی و احترام به نظرات بینندگان یکی از رسالت های این شبکه از بدو تاسیس  می باشد، اثر تاریخی فرج الله سلحشور بار دیگر در لست نشراتی سریال های ماه رمضانی قرار گرفت.

بنابر این گزارش سریال «یوسف پیامبر» از جمعه 5 ثور(اردیبهشت) ساعت 21 به وقت کابل و تهران و 21:30  به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

ب م

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین