نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1351
-
الف
+

20 فلم و 200 کلیپ کوتاه از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه ساخته می شود

فلم و کلیپ از جاذبه‌های گردشگری ولایت «کرمانشاه» ایران به منظور معرفی هرچه بهتر آن ساخته می شود.

به گزارش آی فیلم 2، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ولایت کرمانشاه ایران از آغاز ساخت فلم و کلیپ از جاذبه‌های گردشگری، برای رویداد بین المللی گردشگردی کرمانشاه 2020 خبر داد.

«امید قادری» در یک مصاحبه با اشاره به رویداد گردشگری کرمانشاه 2020 در خزان سال روان، اظهار کرد: به منظور معرفی هرچه بهتر جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه برای این رویداد بزرگ پلان هایی را طرح ریزی کرده‌ایم که از جمله آنها تهیه فلم و کلیپ کوتاه از جاذبه‌های گردشگری ولسوالی های مختلف کرمانشاه است.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه در فصل بهار شاهد زیبایی‌های شگفت انگیزی در غرب ایران هستیم، ساخت فلم و کلیپ را از جاذبه‌های گردشگری این مناطق اخیر آغاز کرده‌ایم.

آقای قادری با بیان اینکه در این پروژه قرار است 20 فلم و 200 کلیپ کوتاه تهیه شود، عنوان کرد: تلاش شده تا به معرفی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی، صنایع دستی، عنعنات و رسوم و آیین‌های باستانی مناطق مختلف کرمانشاه به دو زبان فارسی و انگلیسی بپردازیم.

وی تصریح کرد: در نظر داریم با اتمام مراحل فلمبرداری از این جاذبه‌ها، فلم ها و کلیپ های تهیه شده را به شکل گسترده و وسیعی در فضای مجازی و رسانه ملی انتشار دهیم تا مردم با جاذبه های گردشگری و رویداد گردشگری کرمانشاه 2020 بیشتر آشنا شوند.

در ادامه گوشه ای از جاذبه های گردشگری کرمانشاه را مشاهده می کنید:

ع ا

نظر شما
ارسال نظر