نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2400
-
الف
+

«مسعود ده نمکی» سریال سیاسی درباره یک مقام مسئول می سازد

شنیده ها حاکی از این است که «مسعود ده نمکی» قرار است سریالی سیاسی برای صدا و سیمای ایران بسازد.

به گزارش آی فیلم2، «مسعود ده نمکی» کارگردان پرآوازه ایرانی به درخواست های مردم مبنی بر ساخت یک اثر کمیدی جدید همانند «اخراجی ها» واکنش نشان داد.

وی گفت: «اخراجی‌ها» یک سه‌گانه بود که معلوم نیست ادامه داشته باشد یا نه اما خاستگاه زمانی خودش را داشت و رکورددار در سینمای ایران شد.

کارگردان فلم سینمایی اخراجی ها به خبرنگار فارس گفت: باید موقعیت ساخت اثر پیش بیاید. مصروف مذاکره هستم و البته پیشنهادهایی از سوی تلویزیون و سینما وجود دارد، امیدوارم در سال روان یکی از آن‌ها به نتیجه برسد.

ده‌نمکی با اشاره به تعطیلی فعالیت‌های سینمایی ناشی از شیوع ویروس کرونا و ادامه دامنه آن تا تابستان گفت: باید دید شرایط تولید پیش می‌آید یا نه، نمی‌توانم قول قطعی بدهم اما اگر شرایط مناسب باشد، مخاطبان یک فلم سینمایی یا یک سریال را شاهد خواهند بود.

این اظهارات آقای ده نمکی درحالی مطرح شده که رسانه های ایران امروز از بازگشت وی به تلویزیون با یک سریال سیاسی جدید خبر داده اند.

گفته می شود صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در سال جدید برای ساخت چند سریال  کوتاه با کارگردانان مطرح سینما و تلویزیون مصروف  مذاکره می باشد.

شنیده ها حاکی از آن است که قرار است در سال جدید سریال هایی با موضوعات ملی و امنیتی ساخته شوند، از جمله کارگردان هایی که با آنها مذاکره شده، مسعود ده نمکی است که قرار است ساخت فلمنامه ای درباره یک مقام مسئول را بر عهده داشته باشد. 

مسعود ده نمکی پیش از این سریال های «دارا و ندار» را در تلویزیون ایران به عنوان اولین تجربه سریال داشت  و همچنین بعد از ساخت فلم سینمایی «معراجی ها» سریال آن را نیز ساخت که سال 1393 خورشیدی به نشر رسید.

گفتنی است فلم سینمایی اخراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی پیش از این از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر شده است.

نظر شما
ارسال نظر