نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2616
-
الف
+

«یعقوب یسنا» نویسنده جوان افغانستان و همسرش به کرونا مبتلا شدند

«اورانس مومن زی » همسر «یعقوب یسنا» در مورد آخرین وضعیت صحی وی معلومات داد.

به گزارش آی فیلم2، با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، تا کنون بازیگران، ورزشکاران و افراد مشهور زیادی به این ویروس مبتلا شده اند.

«یعقوب یسنا» استاد دانشگاه، نویسنده جوان و مشهور افغانستان هم که در ایران به سر می‌برد، ابتلای خود و همسرش را به ویروس کرونا را در صفحه مجازی خود تأیید کرده است.

«اورانس مومن زی » همسر «یعقوب یسنا» در مورد آخرین وضعیت صحی وی به فارس گفته است: داکتر یسنا به کرونا در ایران مبتلا شده و در حال حاضر در شفاخانه شهید صدوقی یزد تحت تداوی قرار دارد. 

وی ادامه داد: هر دو ما در بخش ویژه کرونا در شفاخانه صدوقی بستری بودیم که داکتران به من اعلام کردند که باید به مدت 14 روز قرنطینه شوم و بعد از این مدت می‌توانم به خانه بروم. 

مومن زی در مورد وضعیت صحی داکتر یسنا نیز گفت: ایشان تحت تداوی قرار دارد و امروز صبح به بخش دیگری برای ادامه تداوی منتقل شده و  داکتران اعلام کردند که پس از 6 روز وضعیت سلامت ایشان به طور کامل بهبود خواهد یافت.

همسر استاد تاکید کرد:  مشکل استاد در حال حاضر تنفس بوده که با اکسیژن در حال تنفس است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در موقع ورود به شفاخانه ، داکتران ایرانی بدون کدام تبعیض به تداوی استاد و بنده پرداختند و دستور بستری شدن را صادر کردند.

همسر استاد یسنا درباره لزوم انتقال ایشان به تهران برای ادامه تداوی نیز گفت: سفارت افغانستان اعلام کرده که آماده است در صورت لزوم ایشان به تهران منتقل شود، اما داکتران اعلام کردند که نیازی به این کار نیست و حال ایشان به زودی بهبود خواهد یافت. 

ع ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر