نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3173
-
الف
+

معرفی سریال های نوروزی رسانه ملی ایران

در این گزارش با سریال های نوروزی سال 1399 رسانه ملی ایران آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم2، صدا و سیمای ایران هرساله در نوروز برای مخاطبان خود سریال و برنامه‌های متنوعی تدارک می‌بیند و امسال نیز علاقمندان می‌توانند سریال‌های متفاوتی را شاهد باشند.

در این گزارش به بررسی سریال های نوروزی سال 1399 پرداخته ایم:

پایتخت 6

فصل ششم سریال «پایتخت» به کارگردانی «سیروس مقدم»، از امید های اصلی جذب مخاطب در نوروز 99 می باشد.

این سریال با توجه به شرایط سخت شیوع کرونا فلم برداری شد و هم اکنون در مرحله تدوین است تا به نشر برسد.

«محسن تنابنده»، «احمد مهرانفر»، «ریما رامین‌فر»، «هومن حاجی عبداللهی»،«نسرین نصرتی»، «مهران احمدی»، «سارا و نیکا فرقانی اصل» از بازیگرانی هستند که در فصل جدید این سریال حضور دارند. 

کامیون

سریال نوروزی «کامیون» به کارگردانی «سید مسعود اطیابی» و تهیه‌کنندگی «ابراهیم آرزو» و «شهرام دانشپور» در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای نوروز 99 از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نشر می شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: نادر  فوتبالیست کهنه کاری است که اکنون همراه موتری لاری اش روزگار می گذراند . صابر، وحید و اشکان هم سه دانشجویی هستند که به دلیل مشکلاتی توسط صاحب حویلی اثاثیه‌شان به روی سرک ریخته شده، نادر و دانشجوها با هم آشنا می‌‌شوند که این آشنایی زمینه‌ساز اتفاقات مختلفی در روند داستان می‌شود.

«مهدی هاشمی» و «نسرین مقانلو»، «جهانبخش سلطانی»، «بیتا سحرخیز»، «علی عامل هاشمی»، «سپند امیرسلیمانی»، «بهنام شرفی»،«آرزو نبوت»، «سیاوش مفیدی»، «گیتی قاسمی»، «ماهان عبدی»، «مهسا طهماسبی»، «هادی مرتضی زاده» و... در این سریال نقش آفرینی خواهند کرد.

دوپینگ

سریال کمیدی «دوپینگ» به کارگردانی «رضا مقصودی»، تهیه‌کنندگی «سید امیر پروین حسینی» و نویسندگی «رضا مقصودی» و «افرا جورابلو»، برای نشر در نوروز ۹۹ در نظر گرفته شده است.

در این سریال بازیگرانی چون «هادی حجازی‌فر»، «محمد بحرانی»، «شبنم مقدمی»، «الناز حبیبی»، «نیما شعبان نژاد» و «فرزین محدث» حضور دارند.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین