نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2163
-
الف
+

«مرضیه برومند»: مراقب باشید کودکی بچه ها در این روزها گم نشود

«مرضیه برومند» کارگردان ژانر کودک و نوجوان ایران با والدینی که این روزها با کودکانشان در خانه‌ به سر می برند، صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «مرضیه برومند» کارگردان نام آشنای سینمای کودک و نوجوان ایران با والدینی که روزگاری مخاطبین برنامه‌هایش بودند و امروز با کودکانشان در خانه‌ به سر می برند، صحبت کرد.

در روزهایی که خانواده‌ها اغلب به‌ خاطر کرونا در کنار هم در خانه ماندند، رسانه‌های تصویری بیشترین نقش را ایفا می‌کند.

از همین رو کارگردانان و بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران حرف‌های مهم و امیدآفرینی را برای مردم بیان می‌کنند. 

«مرضیه برومند» کارگردان سریال های معروف «خونه مادربزرگه» و «شهر موش‌ها» نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود مطالبی را بیان کرد.

وی با انتشار یک ویدئو گفت: با پدران و مادرانی حرف می‌زنم که روزگاری مخاطبین برنامه‌های خودم بودند. این روزها اخبار ناراحت‌کننده ویروس کرونا کوچه و خیابان را پر کرده است و بچه‌ها امکان دارد که با شنیدن این اخبار آرامش روحی و روانی خود را از دست بدهند.

«مرضیه برومند» افزود: درست است که باید به کودکان‌مان درباره کرونا اطلاعات دهیم اما باید در خانه فضایی را برای بچه‌ها فراهم‌ کنیم که از خانه ماندن خسته نشوند یعنی به غیر از تماشای برنامه‌های کودک، والدین باید با کودکان بازی کنند و مسابقه بدهند تا کودکی بچه‌ها گم نشود.

این نویسنده و کارگردان تأکید کرد: حالا که ترس از کرونا اپیدمیک شده است مشخص می‌شود قرار دادن گربه‌های وحشتناک در «شهر موش‌ها1و2» چقدر برای آشنا کردن کودکان با مقوله ترس و حس مراقبت از خود لازم و ضروری بوده است. ای کاش می‌توانستم در این روزهای کرونایی هم برای بچه‌ها، برنامه تلویزیونی بسازم.

گفتنی است سریال های «آرایشگاه زیبا»، «کارگاه شمسی و دستیارش مادام»، «همه بچه های من»، «قصه های تا به تا»، «آب‌پریا» و«خونه‎ مادربزرگه» به کارگردانی «مرضیه برومند» از شبکه آی فیلم2 نشر شده است.

م ح

نظر شما
ارسال نظر