نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7277
-
الف
+

«برزو ارجمند» بازیگر سریال های آی فیلم 2 را بشناسید

در این گزارش با «برزو ارجمند» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران بیشتر آشنا خواهید شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «برزو ارجمند» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون، نوازنده و خواننده، نویسنده و کارگردان ایرانی زاده‌ 1 میزان/مهر 1354در مشهد و فرزند مرحوم «انوشیروان ارجمند» بازیگر کهنه کار ایرانی است.

وی دانش آموخته رشته بازیگری و کارگردانی است و فعالیت هنری‌اش را از کودکی با تیاتر آغاز کرد. ارجمند ازدواج کرده است و اکنون صاحب یک اولاد 13 ساله است.

«برزو ارجمند» نخستین بار با نقش آفرینی در سریال «زیر چتر خورشید» ساخته «بهمن زرین پور» در سال 1373 در تلویزیون به ایفای حضور یافت.

اما «سفر سرخ» به کارگردانی «حمید فرخ نژاد» عنوان اولین فلمی است که در سال 1379 خورشیدی در آن ایفای نقش کرده است.

ارجمند در سال 1380 و 1381 خورشیدی در سریال «زیر آسمان شهر1 و 2» ساخته «مهران غفوریان» به ایفای نقش پرداخت.

«زیر آسمان شهر 2» هم اکنون هر شب ساعت 19:00 به وقت تهران ، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

«شب های برره» یکی از پرطرفدار ترین سریال های کمیدی ایران است که «برزو ارجمند» در سال 1384 در آن نقش آفرینی کرده است.

«معراجی ها» عنوان فلمی به کارگردانی «مسعود ده نمکی» می باشد که با بازی «برزو ارجمند» ابتدا در سینماها اکران شد و با استقبال خوبی هم روبرو بود و بعد در قالب یک سریال از رسانه ملی ایران به نشر رسید.

«برزو ارجمند» در سال 1388 در سریال «عبور از پاییز» ساخته «مسعود شاه محمدی» به ایفای نقش پرداخت.

از دیگر سریال های پربیننده ای که نقطه عطفی در کارنامه این بازیگر ایرانی محسوب می شود می توان به «تنهایی لیلا» ساخته «محمد حسین لطیفی» در سال 1394 اشاره کرد.

سریال «گشت ویژه» ساخته «مهدی رحمانی» محصول سال 1395 از سریال های پولیسی است که «برزو ارجمند» در آن به ایفای نقش پرداخت.

«برزو ارجمند» در سال 1396 در سریال «بچه مهندس» به کارگردانی «علی غفاری» در نقش «قدرت جعفر پور» مربی پرورشگاه و همسر «صدیقه اقدسیان» به ایفای نقش پرداخت.

سریال «بچه مهندس» هم اکنون هر روز ساعت 4 عصر به وقت تهران ، 5 عصر به وقت کابل و 5:30 عصر به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

«برزو ارجمند» برای بازی در سریال‌های «مشق عشق» و «یک وجب خاک» جایزه بهترین بازیگری را دریافت کرده است.

وی همچنین برای بازی در سریال «قهوه تلخ» کاندید بهترین بازیگری از جشن دنیای تصویر شد. وی برای بازی در فلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» ساخته «وحید جلیلوند» نیز کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره شهر و جشن منتقدان سینمای ایران شد.

گفتنی است که سریال های «شب های برره»، «گشت ویژه»، «شوخی کردم»، «عبور از پاییز» و «تنهایی لیلا» پیش تر از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

م ح / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین