نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2296
-
الف
+

سکانس درگیری «غلومی» و «حمید صناداری» در پشت صحنه «ستایش3»

در این ویدیو پشت صحنه درگیری «غلومی» و «حمید صناداری» در سریال «ستایش 3» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم2، سریال «ستایش 3» چندی قبل از شبکه آی فیلم2 به نشر رسید و مانند فصل اول و دوم مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت.

در این فصل از کرکترهای منفی بیشتر استفاده شد و شخصیت «غلومی» از فصل یک دوباره در این فصل به همراه «حمید صناداری» اضافه شد تا مشکلات حشمت فردوس دوچندان شود.

«سینا شفیعی» بازیگر کرکتر حمید صناداری، نویسنده و کارگردان سینما، تیاتر و تلویزیون ایران، زاده ۱۳۶۷ هجری خورشیدی در تهران است.

«سینا شفیعی» بازیگری را در سال 1382 با تیاتر شروع کرد، پس از آن به عنوان کارگردان و نویسنده تیاتر «اسماعیل» در دوازدهمین جشنواره تیاتر رضوی حضور پیدا کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

اولین تجربه وی در قاب تلویزیون، سریال «در جستجوی آرامش» به کارگردانی «سعید سلطانی» در سال 1396 بود که نقش یک معتاد را بازی کرد و به خوبی از عهده آن برآمد.

«مهدی میامی» زاده ۱۳۳۲ هجری خورشیدی در تهران، بازیگر اهل ایران است.

مهدی میامی از نوجوانی در تیاتر فعالیت داشته و یکی از موسسین گروه تیاتر کوچ است. وی علاوه بر بازیگری، دستیار کارگردان چند فلم سینمایی نیز بوده‌است.

وی در سریال های متعددی از جمله شلیک نهایی(1373)، ولایت عشق(1376)، مدار صفر درجه(1386)، ستایش (1389) و فوق سری(1393) نقش آفرینی کرده که تمامی این سریال ها از شبکه آی فیلم2 نشر شده است.

در سکانسی از سریال ستایش3 غلومی و حمید با یکدیگر درگیر می شوند که در این ویدیو پشت صحنه آن را تماشا می کنید.

بیشتر بخوانید :

بازیگران ستایش3

داستان ستایش 3

فریبا نادری در «ستایش3»

دانلود فصل اول ستایش

دانلود فصل دوم ستایش

بیوگرافی «سینا شفیعی» بازیگر نقش «حمید» در سریال ستایش 3

«فریبا نادری» از سخت ترین سکانس «ستایش 3» گفت+ویدیو

 ع ا

نظر شما
ارسال نظر