نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3088
-
الف
+

«شکهار کاپور» به ساخت سری دوم «آقای هند» واکنش نشان داد

ساخت سری دوم فلم «آقای هند» واکنش «شکهار کاپور» را به دنبال داشت.

به گزارش آی فیلم2، چندی پیش اخباری مبنی بر ساخت سری دوم فلم سینمایی «آقای هند» در رسانه ها نشر و گفته شد که «علی عباس ظفر» کارگردان پرآوازه بالیوود مصروف نگارش فلم نامه «Mr.India 2 » است و حتی برای کرکتر مرکزی آن شاهرخ خان و رانویر سینگ را در نظر دارد.

نشر این خبر، واکنش «شکهار کاپور» فلمساز مشهور هندی و کارگردان «آقای هند» را به دنبال داشت.

وی درپیوند با این خبر گفته است: هیچ کس از من اجازه نگرفته است و من گمان می کنم آن ها با سواستفاده از اسم این فلم می خواهند یک اکران بزرگ داشته باشند.

شکهار کاپور همچنین تاکید کرده که آن ها اصلا نمی توانند بدون اجازه عوامل ساخت نسخه اورجینال فلم از داستان، شخصیت ها و اسم فلم استفاده کردند.

این اظهارات آقای کاپور در حالی مطرح شده که «بانی کاپور» تهیه کننده فلم آقای هند مدت ها به دنبال ساخت دنباله فلم می باشد و حتی مصروف مذاکره با  «رانور سینگ» برای کرکتر مرکزی mr india2 می باشد.

همچنین گفته می شود «آقای هند 2» دوباره سازی یا ریبوت فلم اول نیست و spin-off این عنوان سینمایی است که در عصر جدید اتفاق می افتد. 

«آقای هند» یا قهرمان هند فلمی هندی در سبک علمی–تخیلی به کارگردانی «شکهار کاپور» تولید سال ۱۹۸۷ است که در آن بازیگرانی چون «آنیل کاپور» ، «سری دیوی» و «آمریش پاری» ایفای نقش کرده بودند.

شکهار کاپور فلم ساز مشهور بالیوودی است که با ساخت فلم های "آقای هندوستان"، "ملکه بندیت"، "الیزابت و عهد طلایی" به محبوبیت زیادی در سینمای هند دست یافته است.

ب م

نظر شما
ارسال نظر