نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3234
-
الف
+

وقتی «جیمز باند» هم حریف ویروس کرونا نمی‌شود

اکران فلم سینمایی «زمانی برای مردن نیست» در چین، به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

به گزارش آی فیلم2، اکران فلم «زمانی برای مردن نیست» جدیدترین فلم از دنیای جیمزباند با نقش آفرینی دنیل کریگ، در کشور چین به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

در پی شیوع ویروس کرونا کشور چین تقریباً تمامی ۷۰ هزار سالون تعطیل کرده و فروش این فلم و سایر فلم ها در گیشه چین تحت تأثیر قرار گرفته است.

طبق اعلام یکی از نشریه ها، حتی اگر سینما‌ها در زمان آغاز اکران فلم دوباره به فعالیت خود ادامه دهند، دنیل کریگ، فوئب والر بریج و نائومی هریس جزو کسانی خواهند بود که نمی‌توانند مجوز داکترها برای سفر به چین را دریافت کنند.

دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، کریستوفر والتس، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح از جمله بازیگرانی هستند که در فلم «زمانی برای مردن نیست» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«کری فوکوناگا» وظیفه کارگردانی قسمت جدید فلم «James Bond(جیمزباند)» را براساس فلمنامه ای از «نیل پرویس» رابرت وید، اسکات زد برنس و فیبی والر-بریج بر عهده داشته است. 

باشگاه خبرنگاران نوشت: آخرین فلمی که از مأمور ۰۰۷ (جیمز باند) در چین اکران شده، «اسپکتر» بود که بیشترین فروش را در کشور چین نسبت به تمامی فلم های گذشته این مجموعه سینمایی داشت و ۸۳ میلیون دالر در سال ۲۰۱۵ میلادی فروخت.

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر