نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3412
-
الف
+

سریال «سلمان فارسی» با استندردهای بالای جهانی ساخته می شود

انیمیشن ایرانی «چیا» با کیفیت و تکنالوژی 4k با حضور مسئولان صدا و سیما رونمایی شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، انیمیشن «چیا» با حضور مرتضی میرباقری معاون صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، رئیس و مدیران مرکز پویانمایی صبا و عوامل ساخت و تهیه این انیمیشن رونمایی شد.

میرباقری معاون سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: باید عزیزان ما بتوانند در بازارهای جهانی حضور پیدا کنند و بخش عمده‌ای از سودشان را نصیب خود کرده و بازگشت سود داشته باشد تا مشکلات مالی را در این عرصه به حداقل برسانیم.

میرباقری با اشاره به اقدامات انجام شده و انیمیشن «چیا» که قرار است در همین راستا به تولید برسد، اظهار کرد: آقای سحرخیز تهیه‌کننده و کارگردان این اثر کار شاهکاری را انجام داده است که با استانداردهای جهانی هماهنگ است. 

وی در این مراسم با اشاره به شروع رسمی فلمبرداری سریال سلمان فارسی توضیح داد: هفته گذشته در قشم با حضور رئیس صداوسیما، سریال سلمان فارسی شروع شد و میرباقری کارگردان اثر گفت با اشراف نسبت به کارهای مشابه که در جهان ساخته می‌شود. این مجموعه در مرتبه عالی‌ترین کارهایی است که در هالیوود ساخته می‌شود.

محمدرحیم لیوانی رئیس مرکز صبا، نیز در این مراسم گفت: با ساخت انیمیشن «چیا» با بهره گیری از تکنالوژی 4k، تولیدات سازمان صدا و سیما وارد عرصه جدیدی شده است.

به گفته وی، افزایش کیفیت محتوایی و تخنیکی تولیدات مرکز صبا نوید آینده بسیار روشنی را برای انیمیشن این رسانه می‌دهد.

رئیس مرکز پویانمایی صبا اظهار کرد: ورود به تولیدات انیمیشن با تکنالوژی 4k نشان دهنده این است که مرکز صبا نگاهی جدی‌ به بازار‌ها و جشنواره‌های جهانی دارد.

لیوانی با اشاره به اخبار جدید پخش انیمیشن‌ها از تلویزیون گفت: ان‌شاءالله در عید نوروز حدود 50 ساعت مجموعه انیمیشن جدید را از شبکه‌های ایران پخش می‌کنیم.

ح ح 

نظر شما
ارسال نظر