نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2760
-
الف
+

سکانسی هیجانی از سریال پولیسی کارآگاهان

در این ویدیو سکانسی هیجانی از سریال پولیسی «کارآگاهان» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم2، سریال های پولیسی به دلیل سکانس های هیجانی و همچنین غیرقابل پیش‌بینی بودن همواره یکی از آثار پرطرفدار تلویزیون می باشد و علاقه مندان زیادی در سراسر جهان دارند.

شبکه آی فیلم2 نیز از بدو تاسیس به این مهم توجه داشته و سریال های پولیسی محبوبی چون خواب و بیدار، بی صدا فریاد کن، تصمیم نهایی، رهایی، آمین، کلانتر و... را در لست نشراتی خود قرار داده است.

بر این اساس، سریال «کارآگاهان» محصول سال ۱۳۸۶–۱۳۸۷ خورشیدی به کارگردانی «حمید لبخنده»، نویسندگی «مسعود بهبهانی‌نیا» و تهیه‌کنندگی «مهران مهام» و «ایرج محمدی» این روزها از آی فیلم2 در حال نشر می باشد.

این مجموعه تلویزیونی که به صورت اپیزودیک ساخته شده در هر قسمت داستانی واقعی را روایت می‌کند و چند مامور پولیس دوسیه های های جنایی و پولیسی را بررسی می کنندو

در این سریال بازیگرانی همچون «مهدی هاشمی»، «روشنک عجمیان»، «اکبر زنجانپور»، «کامران تفتی»، «شهرام ابراهیمی»، «شهروز ابراهیمی‌فر»، «زهره فکورصبور» و «شراره رخام» نقش آفرینی کرده اند.

بر اساس این گزارش، سریال تلویزیونی «کارآگاهان» هر روز  ساعت 5 عصر به وقت تهران ، 6 عصر به وقت کابل و 6:30 عصر به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

در این ویدیو سکانسی از سریال پولیسی «کارآگاهان» را تماشا می کنید.دانلود سریال خواب و بیدار

دانلود سریال بی صدا فریاد کن

دانلود سریال تصمیم نهایی

دانلود سریال رهایی

دانلود سریال آمین

دانلود سریال کلانتر 1

دانلود سریال کلانتر 2

دانلود سریال کلانتر 3

ب م

نظر شما
ارسال نظر