نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
9203
-
الف
+

بیوگرافی «شهنام شهابی» بازیگر سریال «روزگار جوانی»

در این گزارش با «شهنام شهابی» بازیگر سریال «روزگار جوانی» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «شهنام شهابی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران زاده 17 سنبله/شهریور ماه 1361 هجری خورشیدی در تهران است.

وی فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی رشته تیاتر از دانشگاه آزاد بوشهر می باشد؛ او کارگردان فلم های کوتاه بوده و بازی در سینما را از سال 1373 با فلم «شاخ گاو» به کارگردانی «کیانوش عیاری» آغاز کرده است. 

شهابی با نقش آفرینی در سریال «بازگشت به خانه» به کارگردانی «مسعود نوابی» وارد سریال های تلویزیونی شد.

در سال 1377 در سریال «روزگار جوانی» که هم اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر است نقش کوتاهی داشت و تجربه بازی با «امین حیایی» و «نصراله رادش» را کسب نمود.

او در سال 89 و 90 با حضور در سریالهای «تاوان» و «پنج کیلومتر تا بهشت» توانست به خوبی دیده شود.

آقای شهابی در سال 95 با سریال «پرستاران» در نقش شهروز صولتی دوباره به قاب تلویزیون بازگشت و هنرنمایی های خود را به نمایش گذاشت.

بازگشت به خانه (۱۳۷۵)، راز تنهایی (۱۳۷۵)، ب مثل بهار (۱۳۷۷)، بگذار آفتاب برآید (۱۳۷۷)، این زمینی‌ها (۱۳۷۸)، این یک دادگاه نیست (۱۳۷۹)، جوانی (۱۳۸۰)، زنگ آخر (۱۳۸۱)، خانه‌ای در تاریکی (۱۳۸۲)، لبه تاریکی (۱۳۸۴)، عبور از مه (۱۳۸۵)، هویت (۱۳۸۶)، سایه‌ای در تاریکی (۱۳۸۷)، حلقه شانس (۱۳۸۸) و پنجره (۱۳۹۰) از دیگر سریال هایی هست که این بازیگر جوان ایرانی در آنها حضور داشته است.

همچنین وی در فلم های تعطیلات تابستانی (۱۳۷۴)، ابراهیم (۱۳۷۵)، از کنار هم می‌گذریم (۱۳۷۹)، آقای رئیس جمهور (۱۳۷۹)، بی تو تنهایم (۱۳۸۰)، جنایت و جنحه (۱۳۸۴) و شیش و بش (۱۳۸۹) به ایفای نقش پرداخته است.

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
سمیر از کابل

چقدر کلان شده است.

حسین از بدخشان

بازی این بچه را هیچ خوش ندارم.

نقیب الله از هرات

خداوند حفظش کند.