نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4839
-
الف
+

اجرا‌های بخش پاپ سی و پنجمین «جشنواره موسیقی فجر» اعلام شد

گروه های بخش پاپ سی و پنجمین دوره «جشنواره موسیقی فجر» معرفی شدند.

همزمان با اعلام سایت های تیکت فروشی جشنواره موسیقی فجر گروه های بخش پاپ این دوره از جشنواره معرفی شدند.

به گزارش آی فیلم 2 ، روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر اعلام کرد در بخش پاپ این دوره جشنواره  9 گروه با 16 اجرا حضور دارند.

بر این اساس ، برادران آرش و مسیح عدل پرور، امید حاجیلی، علی یاسینی، رضا بهرام، محسن ابراهیم زاده، مهرداد جم، آروین افشار، سیروان خسروی و بهنام بانی در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا می کنند.

اجراهای پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در دو سانس ساعت 18:30 و 21:30در هر روز برگزار می شود که گروه برادران آرش و مسیح عدل پرور روز چهارشنبه 23 دلو/بهمن دو اجرا، امید حاجیلی و علی یاسینی در 24 دلو/بهمن به ترتیب در سانس نخست و دوم، رضا بهرام 25 دلو/بهمن دو اجرا، محسن ابراهیم زاده 26 دلو/بهمن دو اجرا، امیرعباس گلاب و گروه ماکان 27 دلو/بهمن، آرون افشار 28 دلو/بهمن دو اجرا، سیروان خسروی 29 دلو/بهمن 2 اجرا و بهنام بانی اول ماه حوت/اسفند 1398 دو اجرا روی صحنه می روند.

همچنیین جدول سایر اجراهای سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر اوایل هفته آینده منتشر می شود و بلیت فروشی آنها انجام خواهد شد.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با اجرای گروه‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، ارکسترال، تلفیقی، کودک و نوجوان و بانوان برگزار می شود و نشست های تخصصی، جایزه موسیقی و رسانه و جایزه ترانه از بخش های دیگر این دوره جشنواره است. در این دوره از جشنواره قرار است طی برنامه های ویژه ای یاد جانباختگان سانحه هوایی مربوط به طیاره اوکراینی گرامی داشته شود.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری شاهین فرهت ۲۴ تا ۳۰ دلو/بهمن 1398 برگزار می شود. 

ح ح 

نظر شما
ارسال نظر