نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4662
-
الف
+

«شاهرخ خان» در 5 فلم برتر بالیوود نقش آفرینی می کند

خبرهایی از قرارداد «شاهرخ خان» با چند کارگردان برای حضور در فلم های برتر بالیوود به گوش می رسد.

به گزارش آی فیلم 2، در حالی که طرفداران «شاهرخ خان» فوق ستاره سینمای هند منتظر فلم بعدی او هستند، خبرهایی تایید نشده از قرارداد شاهرخ خان با چند کارگردان برای حضور در فلم های برتر بالیوود طی سال روان به گوش می رسد.

«شاهرخ خان» پس از آنکه آخرین فلمش یعنی «صفر - ZERO» با شکست مواجه شد، تقریباً یکسال بود که در هیچ پروژه ای حضور پیدا نکرده بود و حالا قرار است که در سال جدید پر رنگ تر حاضر شود.

در ادامه به بررسی فلم های پیشنهاد شده به این فوق ستاره سینمای هند پرداخته ایم:

1-فلم بیوگرافی «Rakesh Sharma» اولین فضانورد هندی

داستان «Rakesh Sharma» اولین فضانورد هندی، مدتی است که سوژه جذاب فلم سازان بالیوود شده است، نام بازیگران مشهور دیگری علاوه بر شاهرخ خان مانند «عامر خان» و «ویکی کوشال» برای ایفای نقش به حیث کرکترهای مرکزی این فلم به چشم می خوردند.

براساس آخرین گزارش ها ، شاهرخ خان در این فلم که گفته می شود عنوان «سلام» را دارد، نقش آفرینی می کند، از جزئیات دیگر این فلم اطلاعاتی در دسترس نمی باشد.

2- فلم حماسی «Sanki»

کارگردان مشهور Atlee Kumar این بار به سراغ شاهرخ خان رفته تا در فلم حماسی «سانکی» به عنوان قهرمان در این فلم اکشن حماسی با وی همکاری کند.

طبق آخرین خبرها این فلم در مرحله پیش تولید است و به زودی بعد از قرار با شاهرخ خان آغاز می شود.

3- فلم بعدی «راج کومار هیرانی»

در حالی که گزارش ها حاکی از آن است که همکاری شاهرخ خان با Atlee Kumar محتمل تر است اما گفته می شود که شاهرخ خان مایل است با هیرانی همکاری کند.

طبق گزارش ها، این فلم یک درام عاشقانه با روایت قوی است که Rajkumar Hirani و شاهرخ خان قرار است علاوه بر کارگردان و بازیگر، تهیه کننده فلم هم باشند.

4- فلم به کارگردانی «Ashiq Abu»

طبق تصاویری که از ملاقات «Ashiq Abu» و «شاهرخ خان» در فضای مجازی منتشر شده، گمانه زنیهایی در مورد همکاری وی با شاهرخ خان در آینده وجود دارد.

پروژه جدید «Ashiq Abu» یک فلم اکشن-درام خواهد بود که قرار است تا پایان سال 2020 به روی پرده سینماها برود.

5-پروژه جدید با «Karan Johar»

«Karan Johar» کارگردان مشهور هندی که امسال فلم های پر هزینه در دست اکران دارد، قصد دارد، پروژه جدید خود را با شاهرخ خان پیش ببرد.

برخی به Karan Johar لقب «گاد فادر بالیوود» را داده اند و معتقدند او نفوذ بسیار بالایی را در صنعت سینمایی هند دارا می باشد.

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر