نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3192
-
الف
+

چرا سریال «فروشگاه» محبوب شد؟

«پوراندخت مهیمن» درخصوص تجربه نقش آفرینی در سریال «فروشگاه» و از دلایل پربیننده شدن آن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «پوراندخت مهیمن» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 که هم اکنون شاهد نقش آفرینی وی در سریال «فروشگاه» هستند، درخصوص تجربه بازی در این سریال صحبت کرد.

«پوراندخت مهیمن» از دلایل جذابیت و پربیننده شدن سریال «فروشگاه» گفت: این مجموعه قصه خوبی داشت و مردم اثری را که قصه‌های خوبی داشته باشد و با آن ارتباط بگیرند، دوست دارند. از سوی دیگر، بازیگران خوبی در این سریال گرد هم جمع شده بودند و در کنار یکدیگر بازی‌ خوبی نیز ارائه دادند.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: موضوع مهم دیگر اینکه این سریال از کارگردانی حرفوی هم برخوردار بود و آقای بهبهانی به خوبی توانست این کار را مدیریت کند. مجموعه این عوامل در کنار یکدیگر باعث شد که در نهایت کار خوبی را شاهد باشیم.

بانو مهیمن در پاسخ به این سوال که چقدر با کرکتری که در این سریال داشتید، ارتباط برقرار کردید و دوستش داشتید، گفتاین سریال جزو کار‌هایی است که من خیلی دوستش دارم. کرکترم را هم در این کار بسیار دوست داشتم. در این سریال مقابل آقای رضا بابک بازی می‌کردم. بار‌ها با ایشان همبازی بوده ام و کار کردن در کنارشان بسیار راحت است.

وی درخصوص ژانر مورد علاقه خود گفت: زیاد برایم مهم نیست که در چه ژانری کار کنم. موضوعی که اهمیت دارد این است که کرکتر متفاوت باشد و بتوانم خودم را در نقش‌های مختلف محک بزنم.

«پوراندخت مهیمن» درخصوص تفاوت های دنیای بازیگری از ۲۰ سال پیش تا به امروز بیان کرد: گذشت زمان باعث می‌شود که افراد پخته‌تر شوند. اکنون شما بازیگرانی مثل مرا در نظر بگیرید، نسبت به ۲۰ سال پیش قطعاً حرفوی تر شده ایم. همین مسائل باعث می‌شود که شرایط بازیگری تغییر کند. البته من همان زمان هم سعی کردم که بهترین بازی ام را ارائه دهم و از خودم راضی هستم. 

او درباره خاص ترین و به یادماندنی ترین کرکتری که تاکنون ایفا کرده اید، گفت: نقشهای بسیاری است که من بازی کرده ام و دوستشان دارم. اما کاری را که به کارگردانی آقای «حمید نعمت الله» به نام «بیا از گذشته حرف بزنیم» ساخته شد، خیلی دوست داشتم و نقشم را در آن فراموش نمی‌کنم.

بانو مهیمن از آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: اکنون مصروف نقش آفرینی در سریالی ۳۰ قسمتی به نام «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی آقای احمد امینی هستم.

«پوراندخت مهیمن» متولد 1332 خورشیدی در محله عباس آباد اصفهان می باشد.

وی در سریال «فروشگاه» به کارگردانی و نویسندگی «احمد بهبهانی» که بیش از ۲۰ سال پیش ساخته شد، ایفای نقش کرده است.

این سریال روایتگر داستانی چند نفر بود که می‌خواهند یک فروشگاه را افتتاح کنند و در این میان، اتفاقات جالبی رخ می‌دهد.

از مهم‌ترین آثار تلویزیونی وی می‌توان به بازیگری در سریال های «وضعیت سفید»، «پس از باران» و «مرگ تدریجی یک رؤیا» اشاره کرد.

سریال های «پس از باران»، «ماه و پلنگ» و «تولدی دیگر» با بازی بانو مهیمن از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

گفتنی است که آخرین قسمت سریال «فروشگاه» روز گذشته 14 جدی/دی از شبکه آی فیلم 2 نشر شد شد و شما بینندگان عزیز می توانید تمامی قسمت های این سریال خاطره انگیز  را در اینجا تماشا کنید.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر