نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4107
-
الف
+

«کینه 4» به سینماها می آید

نسخه جدید فلم وحشتناک «کینه» به کارگردانی «نیکولاس پسکی» به زود اکران خواهد شد.

جدیدترین نسخه از سری فلم های وحشتناک «کینه» به کارگردانی «نیکولاس پسکی» اکران رسمی خود را در سینماهای جهان  آغاز خواهد کرد.

به گزارش آی فیلم 2، سری فلم های «کینه» که از محبوبیت خاصی در نزد هواداران ژانر وحشت برخوردار است، شرح نفرینی است که به دو شکل اتفاق رخ می دهد، هنگامی که یک فرد با خشم شدید می‌میرد یا هنگامی که غصه بسیار دارد؛ کسانی که با این قدرت کُشنده مواجه می‌شوند، می‌میرند و با نفرین مجدد متولد می شوند و این نفرین وحشتناک از یک قربانی به قربانی دیگر ادامه می‌یابد.

نسخه اول فلم در سال 2002 میلادی توسط «تاکاشی شیمیتزو» ساخته شد و مورد توجه سینمای هالیوود قرار گرفت و در سال 2004 میلادی نسخه امریکایی توسط خود تاکاشی شیمیتزو کارگردانی شد که توانست نظر مخاطبان را در امریکای شمالی و اروپا جلب کند و زمینه ای برای ادامه ساخت نسخه های بعدی باشد.

فلم «کینه 2» هم در سال 2006 میلادی توسط تاکاشی شیمیتزو کارگردانی شد اما به گفته وی این فلم دوباره سازی هیچ نسخه ای نبوده و در واقع یک روایت متفاوت از وقایع وحشتناک فلم اول و نحوه به وقوع پیوستن آنها بوده است.

فلم کینه 2 در فروش موفقیت نسخه اول را نداشت و نقدهای منفی بسیاری دریافت کرد.

فلم «کینه 3» هم در سال 2009 به کارگردانی «توبی ویلکینز» به سینماها آمد و داستان آخرین بازمانده از سری دوم «جیک کیمبل» را که تحت نظر داکتر روانشناس است را روایت می کند که در اتاق مخصوصی در شفاخانه مراقبت می شود و در ابتدای فلم توسط «کایاکو» کرکتر خبیث سری فلم های کینه کشته می شود.

فلم کینه 3 هم موفقیت شماره اول و حتی دوم را هم کسب نکرد و فقط طرفداران متعصب را راضی نگه داشت.

نسخه جدید که چهارمین فلم از این سری و ریبوت یا دوباره سازی نسخه اول می باشد، در مورد یک خانه است که در آن روحی خبیث وجود دارد. هرکس که وارد این خانه می شود به طرزی فجیع کشته می شود.

«اندرو رازبورگ»، «بتی گیلپین»، «لین شای»، «جکی ویور» و «جان چو» بازیگران نسخه چهارم فلم کینه هستند.

به گفته کارگردان فلم «نیکولاس پسکی» این فلم قرار است در تاریخ 3 جنوری 2020 میلادی اکران جهانی خود را آغاز کند.

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر