نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5474
-
الف
+

«تصمیم نهایی» ؛ سریالی دیگر از «محسن شاه محمدی» در شبکه جهانی آی فیلم 2

سریال پولیسی «تصمیم نهایی» به کارگردانی «محسن شاه محمدی» به زودی از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، با توجه به نزدیک شدن به قسمت های پایانی سریال «شلیک نهایی»، سریال پولیسی «تصمیم نهایی» از چهارشنبه 4 جدی/دی  1398 از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

سریال «تصمیم نهایی» به کارگردانی «محسن شاه محمدی» تولید سال 1380 خورشیدی می‌باشد.

فلمنامه سریال «تصمیم نهایی»، اقتباسی آزاد از فلمنامه «پیچک» نوشته محسن دامادی است و توسط محسن شاه‌محمدی کارگردان و منوچهر پوراحمد تهیه‌کننده مجموعه «تصمیم نهایی»، بازنویسی و تکمیل شده است.

این سریال، داستان فردی به نام "اسماعیل کلانی" است که فرزندش قربانی اعتیاد شده است و با اعتقاد به عدالت شخصی، همراه همسرش "راضیه"، تصمیم به مجازات عاملان قتل فرزند خود می‌گیرد.

مجموعه «تصمیم نهایی»، از لحاظ داستانی، ادامه سریال «شلیک نهایی» است. حضور شخصی با نام "سرگرد کلانی" (داریوش فرهنگ)، این دو مجموعه را به هم پیوند می دهد. او به حیث نمونه ای از یک پولیس با شرافت ایرانی است و در این مجموعه نقش مامور اداره مبارزه با مواد مخدر را ایفا می‌کند.

علاوه بر داریوش فرهنگ، بازیگرانی چون فتحعلی اویسی، مهوش افشارپناه، کیوان محمودنژاد، شراره یوسف نیا، مینا نوروزی فر، فریده گلشن، صفر کشکولی، بهزاد رحیم خانی، پروین دخت یزدانیان در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 سریال تلویزیونی «شلیک نهایی» از یکشنبه 17 قوس /آذر، ساعت 5 عصر به وقت تهران ، 6 عصر به وقت کابل و 6:30 عصر به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

ح ح 

نظر شما
ارسال نظر