نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2822
-
الف
+

مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری امروز ایران 26 قوس(آذر)

در این گزارش از مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری ایران و جهان در 26 قوس/آذر 1398 با خبر می شوید.

به گزارش آی فیلم 2 ، مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری امروز ایران و جهان (26 قوس/آذر 1398) از این قرار است: 

انتشار تصویری جدید از شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی

گروه سازنده فلم «مست عشق» تصویری تازه از بازیگر نقش شمس تبریزی در این فلم منتشر کردند.

تولید این فلم به کارگردانی حسن فتحی همچنان در خارج از ایران در حال انجام است، ساخت «مست عشق» با حضور بازیگران شناخته شده ایرانی و ترکیه‌ای از چند ماه قبل در ترکیه آغاز شد.

«شهاب حسینی» در نقش شمس تبریزی، «پارسا پیروزفر» در نقش مولانا، «حسام منظور» در نقش حسام‌الدین چلبی، همنشین و شاگرد مولانا، «هانده ارچل» در نقش کیمیا خاتون، «بنسو سورال» در نقش مریم، «وراک توزکوپاران» در نقش سلطان ولد فرزند بزرگ مولانا، «بوران کوزوم» در نقش علاءالدین پسر سخت گیر، زودرنج و بلند پرواز مولانا از جمله بازیگران این فلم هستند.

بازگشت بنیامین بهادری به صحنه موسیقی

رسانه‌ها از بازگشت «بنیامین بهادری» آوازخوان پاپ ایرانی به صحنه موسیقی پس از سه سال خبر دادند.

او که این روز‌ها با انتشار قطعه‌ای با نام «راحت باش» به دنیای موسیقی برگشته، قرار است 11 جدی / دی‌ در برج میلاد تهران روی صحنه برود و برای هوادارانش بخواند.

بیست‌ودومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی آغاز به کار کرد

بیست‌ودومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی پیش از چاشت امروز در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت 5 روز آغاز به کار کرد.

«بهرام شاه‌محمدلو»، «آزیتاحاجیان»، «ایرج طهماسب»، «رویا نونهالی»، «علی خانجانی»، «حمیدرضا شاه آبادی» از جمله هنرمندان حاضر در این جشنواره هستند.

سومین جشنواره فلم 180 ثانیه‌ای به کار خود پایان داد

سومین جشنواره فلم 180 ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد با هدف شناسایی استعدادها در میان جوانان و علاقمندان و همچنین جلب افکار عمومی در 4 محور موضوعی برگزار شد.

«مسئولیت‌های اجتماعی با موضوعات تکریم خانواده، حفظ منابع‌طبیعی و محیط‌زیست، اهدای عضو و همدلی و همبستگی ملی در مواجهه با بلایای طبیعی» و «حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی» محورهای این جشنواره بودند.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین