نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7132
-
الف
+

اپلیکیشن موبایلی شبکه «آی فیلم 2» با امکانات ویژه منتشر شد

اپلیکیشن موبایلی شبکه آی فیلم 2 ، با امکانات بسیار ویژه در دسترس مخاطبان این شبکه قرار گرفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، اپلیکیشن شبکه آی فیلم 2 ، با امکانات بسیار ویژه در دسترس مخاطبان این شبکه قرار گرفت.

این اپلیکیشن قابل نصب بر روی انواع تلفن های هوشمند اندروید است. این نرم افزار دارای امکاناتی همچون مشاهده «جدول نشر روزانه» و آرشيو «فلم ها» ، «سریال ها» و «برنامه هاي شبکه» با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت می باشد.

این نرم افزار کاربردی همچنان قابلیت دسترسی به مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری روز ایران ، افغانستان ، تاجیکستان و دیگر کشورهای جهان را برای مخاطبان و علاقه مندان به پیگیری اخبار هنرمندان ، فلم ها ، سریال ها و اتفاقات و رخدادهای هنری فراهم می کند.

اگر علاقه دارید تا با بازیگران و کارگردان های ایرانی به طور مفصل آشنا شوید ، این برنامه بخش ویژه ای را برای شما اختصاص داده که علاوه بر ارائه اطلاعاتی جامع از هنرمندان ، عکس های ایشان را نیز در دسترس شما قرار داده است.

گوش دادن به موسیقی هنرمندان افغانستانی ، ایرانی و تاجیکستانی در یک اپلیکیشن جامع با دسترسی آسان ، آرزوی بسیاری از دوست داران موسیقی است که این امکان نیز در اپلیکیشن آی فیلم 2 فراهم شده است.

اطلاع از آخرین فریکونسی های فعال شبکه جهانی آی فیلم 2 در ماهواره های مختلف نیز در این برنامه موبایلی ترتیب شده است.

اگر آدرس شبکه آی فیلم 2 ، در شبکه های اجتماعی از جمله یوتیوب ، فیسبوک ، اینستاگرام و واتساپ را نمی دانید و یا تمایل دارید با شبکه در ارتباط بوده و درخواست ها و نظرات خود را به ما ارسال کنید، پس هم اکنون اپلیکیشن آی فیلم 2 را نصب نموده و با ما در ارتباط شوید.

اما مهمترین بخش این اپلیکیشن ، دسترسی آسان به نشرات زنده شبکه آی فیلم 2 است که تمامی سریال ها ، فلم ها و برنامه های این شبکه را به صورت همزمان با آنتن ماهواره در دسترس مخاطبان قرار می دهد. پس با این امکان حتی اگر ماهواره هم ندارید می توانید این شبکه ماهواره ای را به صورت 24 ساعته دنبال کنید.

اپلیکیشن شبکه آی فیلم 2 هم اکنون در اپلیکیشن بازار و سایت آی فیلم 2 بارگزاری شده و امکان دانلود و نصب آن برای تمامی مخاطبان وجود دارد.

گفتنی است این برنامه به صورت کاملا رایگان منتشر شده و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید و فقط کافیست که گوشی شما به انترنت وصل باشد.

ح ح 

نظر شما
ارسال نظر