نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4135
-
الف
+

رقابت هنرمندان ایران، افغانستان و تاجیکستان در «هفت شهر عشق»؛ از «نرگس محمدی» تا «ملالی ذکریا»

مستند مسابقه «هفت شهر عشق» با حضور بازیگرانی ایرانی، افغانستانی و هندوستانی از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

مستند «هفت شهر عشق» با حضور بازیگرانی از ایران همچون «حسام نواب صفوی»، «علیرام نورایی»، «کاوه خداشناس»، «نفیسه روشن»، «سوگل طهماسبی» و «نرگس محمدی» و بازیگران خارجی از کشور‌های ترکیه، آذربایجان، تاجیکستان، ارمنستان، افغانستان و هند از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

در این مسابقه که با هدف آشنایی ملل مختلف  با فرهنگ یکدیگر تولید و ساخته شده، بازیگران در فضایی واقعی و در قالب چند گروه ،در ۷ مرحله به رقابت می پردازند که محل برگزاری این مراحل هفت گانه جاذبه های توریستی و تاریخی ایران درنظر گرفته شده است.

در  «هفت شهر عشق» بازیگران ایرانی ابتدا هم گروهی های خود را از کشورهای ذکر شده یافته و سپس به همراه آنان برای طی کردن مراحل جذاب مسابقه به غیر از مراحل گردشگری ایران به آن کشورها نیز سفر می کنند.

«سوگل طهماسبی» به همراه «ملالی زکریا»

«نرگس محمدی» به همراه «پروانه سعیداو»

«سید حسام الدین نواب صفوی» به همراه «النار قرایو»

«علیرام نورایی» به همراه «امره تتکیل»

«کاوه خداشناس» به همراه «شاو آیش»

«هفت شهر عشق» که در کشورهای مختلف و شهرهای گوناگون ایران ضبط شده، بازیگران سناریویی در دست ندارند و هر لحظه منتظر غافلگیری هستند.

بنابراین گزارش، مستند مسابقه «هفت شهر عشق» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب هر شب ساعت 18:40 به وقت تهران، 19:40 کابل و 20:10 دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

ب م

نظر شما
ارسال نظر