نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3819
-
الف
+

«شهرام عبدلی»: مردم من را با «خط قرمز» و «فاصله ها» می شناسند

«شهرام عبدلی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران از ایفای نقش در برخی آثار ابراز پشیمانی کرد.

به گزارش آی فیلم2 ، «شهرام عبدلی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «پروانه» شاهد بودند، در یک مصاحبه از فعالیت های جدید خود و تجربیاتش در عرصه بازیگری گفت.

«شهرام عبدلی» در پاسخ به این که آیا بازی در نقش مثبت یا منفی برای وی اهمیت دارد یا خیر گفت: مثبت و منفی بودن نقش را متوجه نمی شوم، من فقط کرکتری که پیشنهاد می شود را بازی می کنم، مثبت و منفی چیزی است که در ذهن بینندگان شکل می گیرد و کسی نمی‌تواند آن را تعریف کند.

وی درخصوص اینکه تا به حال از بازی در فلمی پشیمان شده است یا نه، اظهار کرد: نه برای من، بلکه برای هر بازیگری این اتفاق می‌افتد و من هم از بازی در برخی کارها پشیمان هستم، اساساً به نظرم بازیگری نیست که این اتفاق برایش نیفتاده باشد. 

عبدلی پیرامون ترجیح خود برای حضور در سینما و یا در تلویزیون اظهار کرد: سینما یا تلویزیون برایم اهمیتی ندارد، بلکه کار خوب برایم مهم است، هر کدام که فلمنامه بهتری را پیشنهاد کنند آن را بر دیگری ترجیح می دهم و با کمال میل بازی می کنم.

بازیگر سریال «مختارنامه» در خصوص شاخص‌ترین کرکتری که ایفا کرده است به میزان گفت: سریال «خط قرمز» به کارگردانی «قاسم جعفری» و سریال «فاصله ها» به کارگردانی «حسین سهیلی زاده» از کارهایی هستند که بیشتر در ذهن مخاطب ماندگار شده اند و من را بیشتر با این آثار می شناسند.

عبدلی درباره اثر جدید خود گفت: تله فلم «قلاب» به کارگردانی «مهدی حیدری» هم اکنون در مرحله فلمبرداری است و قرار است از رسانه ملی ایران نشر شود.

«شهرام عبدلی» متولد 29 ثور(اردیبهشت) 1355 خورشیدی در تهران است.

سریال «خط قرمز» اولین حضور رسمی او در تلویزیون بود. وی در این سریال با کرکتر منفی شروع پرهیجانی داشت و به معروفیت رسید.

سریال «فاصله ها»، «تکیه بر باد» و «رستگاران» از دیگر آثار بسیار شاخص و پر طرفدار شهرام عبدلی می باشد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر