نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6590
-
الف
+

«مهوش صبرکن»: با دیدن بازی «محمود پاک نیت» روی زمین نشستم و گریه کردم

«مهوش صبرکن» همسر «محمود پاک نیت» پس از گذشت 40 سال از زندگی مشترکشان، از خاطره انگیزترین کار مشترکشان سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «محمود پاک نیت» و همسرش «مهوش صبرکن» هنرپیشه های کهنه کار سینما و تلویزیون ایران بعد از چهل سال، هم اکنون همچنان زندگی آرام، بدون جنجال و صمیمانه ای دارند و بعد از گذشت سال ها از ازدواج شان، هنوز عاشق هم هستند و این دوست داشتن همراه شیرینی را می توان در سخنانشان هم احساس کرد.

این دو زوج هنرمند ایرانی کارهای بسیاری را در کنار یکدیگر در عرصه های مختلف تجربه کرده اند که شاید محبوب ترین آن ها سریال «پس از باران» بود که در آن «مهوش صبرکن» کرکتر خشوی ارباب یعنی «محمود پاک نیت» را ایفا می کرد.

به تازگی «مهوش صبرکن»در یک مصاحبه درباره خاطره انگیزترین سکانسی مشترکی که همراه همسرش «محمود پاک نیت» داشته، گفته است: یک سکانس از سریال «پس از باران» بسیار روی من تأثیر گذاشت که دوست دارم بازگو کنم. من خودم در آن سکانس بازی نداشتم و از دور بازی محمود را می‌دیدم. جایی که «خانم کوچیک» همسر ارباب رفته بود و خان به یک حالت جنون رسیده بود.

وی ادامه داد: در آن سکانس ارباب همه کارکنان خانه اربابی را جمع کرده بود، فریاد می‌کشید و بازخواست می‌کرد. خاطرم هست چنان در نقش فرو‌رفته بود و با گریه فریاد می‌کشید که من در پشت صحنه متاثر شدم، روی زمین نشستم و گریه کردم.

از سوی دیگر «محمود پاک نیت» نیز از تاثیرات زندگی هنری در زندگی شخصی‌ شان به باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: بی‌تردید زندگی هنری در زندگی شخصی ما تأثیر گذاشته است؛ چراکه ما هر دو همکار هستیم و همدیگر را بهتر درک می‌کنیم.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: در ماه سنبله(شهریور) سال روان زندگی مشترک ما مرز ۴۰ سال را رد کرد. صادقانه می‌گویم گاهی هم خسته از کار برگشتیم و از سر عصبانیت بحث کوتاهی می‌کردیم، اما هیچ‌وقت به این فکر نکردیم که این دو جمله پایان زندگی ما باشد.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» ادامه داد: صبوری و گذشت، زندگی ما را محکم‌تر کرده است. ما این ۴۰‌سال واقعاً خوب زندگی کردیم. واقعاً از زندگیمان راضی هستیم و دو پسر، دو عروس و سه نواسه دوست داشتنی داریم. 

«یوسف پیامبر» و «پشت کوه های بلند» از دیگر سریال هایی است که با بازی درخشان این زوج هنری از شبکه آی فیلم 2 پیش تر نشر شده است.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید:

فلم - ماجراى خواستگارى و ازدواج «محمود پاک نيت» و «مهوش صبركن»

پاک نیت: نه پدر سالاری آن موقع نه تنها گذاشتن پدر و مادر زمان حاضر

م ح / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر