نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4614
-
الف
+

«مریلا زارعی» از«دبیرستان خضراء» تا «پلیس جوان» + بیوگرافی ، ویدئو و تصاویر

«مریلا زارعی» بازیگر سریال های «دبیرستان خضراء» و «پلیس جوان» را بیشتر بشناسید.

به گزارش آی فیلم 2 ، «مریلا زارعی» بازیگر پر تلاش سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 هم اکنون شاهد نقش آفرینی وی در سریال «دبیرستان خضراء» هستند، در سال 1353 خورشیدی در شهر نطنز به دنیا آمده است.

«مریلا زارعی» در سریال «دبیرستان خضراء» که سال 1375 از صدا و سیمای ایران نشر شد، نقش فریده یکی از متعلمین لیسه خضراء را بازی کرد و در کنار «آزیتا حاجیان»، «آناهیتا همتی»، «نیکو خردمند» و «آزیتا لاچینی» یکی از سریال های ماندگار تلویزیون را به نام خودشان ثبت کردند.

بانو زارعی فارغ التحصیل رشته صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است؛ وی فعالیت خود را به عنوان بازیگر در تلویزیون با سریال «کارآگاه» محصول سال 1374 به کارگردانی «حسن هدایت» آغاز کرد اما اولین حضورش در تلویزیون ایران به سال 1361 بر می گردد.

زارعی در سن 9 سالگی در برنامه «بیکار نمی توان نشست» مخصوص گروه سنی خردسن ها به عنوان مهمان برنامه حضور یافت.

«مریلا زارعی» بعدها در سریال «پلیس جوان» محصول سال 1380 در کنار بازیگران پرآوازه سینمای ایران همچون «شهاب حسینی»، «فرهاد اصلانی» ، «داریوش ارجمند» و «پروانه معصومی» به ایفای نقش پرداخت.

زارعی در همان سال با این سریال پولیسی در میان مخاطبان صدا و سیمای ایران شناخته شد.

سریال «ولایت عشق» ساخته «مهدی فخیم زاده» که چندی پیش از شبکه آی فیلم2 منتشر شد از دیگر سریال های پربیننده ای بود که «مریلا زارعی» در آن ایفای نقش کرد.

یکی از آخرین سریال های پربیننده بانو زارعی «کلاه پهلوی» ساخته مرحوم «سید ضیاءالدین دری» محصول سال 1391 بود که قرار است از پنجشنبه 7 قوس / آذر 1398 از شبکه آی فیلم 2 نشر گردد.

 

نظر شما
ارسال نظر