نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3825
-
الف
+

سریال خاطره انگیز «دبیرستان خضراء» به زودی از آی فیلم 2

سریال پر خاطره «دبیرستان خضراء» به کارگردانی «اکبر خواجویی» از پنجشنبه 30 عقرب / آبان 1398 از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، با اتمام نشر سریال قدیمی «عقیق»، سریال خاطره انگیز «دبیرستان خضراء» به کارگردانی «اکبر خواجویی» و تهیه کنندگی «ابراهیم پور منصوری» از پنجشنبه 30 عقرب / آبان 1398 از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

«دبیرستان خضراء»  محصول سال ۱۳۷۵ / ۱۳۷۴ هجری خورشیدی صدا و سیمای ایران است.

«اکبر خواجویی»، کارگردانی که با کارنامه‌ای مزین به سریال «پدرسالار»، سریال «دبیرستان خضراء» را ساخته، هسته اصلی‌اش لیسه دخترانه‌ ای بود که با پی گرفتن دغدغه‌ها و مشکلات دختران نوجوان سعی داشت مشکلات این گروه سنی را به تصویر بکشد.

با این حال محوریت خاص قصه روی شخصیت شکیبه با بازی «آزیتا حاجیان»معلم نمونه معارف است که سعی می‌کند با فعالیت‌های مثبت و ثمر بخش خود چهره‌ای مناسب از این قشر آموزشی در مکاتب به نمایش بگذارد.

شکیبه با ارتباطی که با دختران نوجوان دارد، دغدغه‌های آن‌ها را بررسی می‌کند.

«آزیتا حاجیان»، «نیکو خردمند»، «مریلا زارعی»، «آناهیتا همتی»، «آزیتا لاچینی»، «فاطمه طاهری»، «پروین دخت یزدانیان» و «پریدخت امیر حمزه» در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال «دبیرستان خضراء» از پنجشنبه 30 عقرب / آبان 1398 هر روز ساعت 4 عصر به وقت تهران ، 5 عصر به وقت کابل و 5:30 عصر به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

ف ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر