نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3822
-
الف
+

رونمایی از گریم «مهدی سلوکی» ، «عباس غزالی» و «نیما رئیسی» در «شاه‌رگ» + عکس

در حالی که تصویربرداری سریال «شاهرگ» به کارگردانی «سید جلال اشکذری» در حال انجام است، ازگریم تعدادی از بازیگران این سریال رونمایی شد.

به گزارش آی فیلم 2، با اتمام ۲۰درصد از تصویربرداری سریال «شاه رگ» به کارگردانی سیدجلال اشکذری و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی که مدتی پیش در شهر تهران کلید خورده بود، از اولین بازیگران این سریال ۳۰قسمتی، رونمایی شد.

نیما رئیسی، عباس غزالی و مهدی سلوکی اولین بازیگرانی هستند که در این سریال که وقایع دهه۶۰ در ایران را روایت می‌ کند و به قلم کریم لک‌زاده به نگارش درآمده است، به ایفای نقش می‌پردازند و اسامی سایر بازیگران این پروژه نیز به زودی اعلام خواهد شد.

سریال «شاهرگ»

در خلاصه داستان «شاه رگ» آمده است: ۱۰ بمب که در مکان‌های مختلفی هستند، قرار است توسط گروه ویژه‌ای خنثی شود، ولی قطعا این ۱۰ بمب خنثی نخواهد شد ...

گفتنی است، «مهدی سلوکی» پیش از این در سریال های «آرام می‌گیریم»، «پروانه»، «ستایش» و «تب سرد» نیز ایفای نقش نموده که مخاطبان افغانستانی و تاجیکستانی آی فیلم 2 از این شبکه مشاهده نموده اند.

«عباس غزالی» دیگر هنرپیشه سینمای ایران می باشد که با فلم «حرف مردم» و سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» بین مخاطبان افغانستانی و تاجیکستانی شبکه آی فیلم2 شناخته شده است. «نیما رئیسی» نیز در سریال های «میوه ممنوعه» و «پروانه» که مدتی قبل از این رسانه نشر شده بود، بازی کرده است.

ح ح 

نظر شما
ارسال نظر