نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7851
-
الف
+

تریلر فلم سینمایی «دبنگ 3» با حضور سلمان خان رونمایی می شود

طی مراسمی با حضور سلمان خان و دیگر عوامل، از اولین تریلر فلم «دبنگ 3» در شهر بمبئی رونمایی خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، در تازه ترین اخبار از فلم سینمایی «دبنگ 3» با بازی ستاره بالیوود «سلمان خان» آمده است که  تریلر این فلم  طی مراسمی در روز 23 اکتوبر (اول عقرب/آبان) سال روان، ساعت 5 عصر به وقت هند در شهر بمبئی منتشر خواهد شد. 

پس از قطعی شدن زمان اکران فلم «دبنگ 3» به 4 زبان (هندی، کانادایی، تامیلی و تلوگو)  تمامی اعضای اصلی«دبنگ 3»  یعنی «سلمان خان» ، «سوناکشی سینها» ، «سایی مانجرکار» ، «کیچاچا سودیپ» ، «پرابهو دوا» ، «آرباز خان» در مراسم انتشار تریلر حضور خواهند داشت.

همچنین به غیر از شهر بمبئی تریلر این فلم همزمان در شهر های چنای ، بنگلورو ، حیدر آباد و ...  طی مراسمی منتشر خواهد شد و بازیگران و دیگر عوامل دبنگ 3 ارتباط ویدئویی از شهر بمبئی با محل مراسم انتشار تریلر در دیگر شهر ها خواهند داشت.

قسمت اول فلم «دبنگ» در سال 2010 میلادی توسط «آبیناوا کاشیاپ» بر اساس فلم‌نامه‌ای از «دیلیپ شوکلا» به روی پرده سینماهای هند رفت. 

سلمان خان در این فلم کرکتر یک افسر پولیس شجاع را بازی می‌کرد و به جنگ با باندها و گروه‌های خلاف‌کار و ضد قانون می رفت.

همچنان «اربازخان»، «سوناکشی سینها» و «وینود کانا» هم که در قسمت اول و دوم «دبنگ» به عنوان برادر، همسر و پدر سلمان خان بازی کرده‌اند در قسمت سوم این فلم در کنار سلمان خان حضور دارند.

ف ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر