نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5855
-
الف
+

چرا سریال هایی مثل «پهلوانان نمی میرند» و «مزد ترس» هنوز هم بیننده دارد؟

«عبدالرضا اکبری» در جدیدترین مصاحبه خود از تجربیات بازی در سریال های «تولدی دیگر» ، «پلهوانان نمی میرند» و ... سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «عبدالرضا اکبری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان شبکه جهانی آی فیلم 2 بازی وی را در سریال هایی همچون «مزد ترس»، «پهلوانان نمی‌میرند» و  «تولدی دیگر»  تماشا کردند، در جدیدترین مصاحبه خود از تجربیات بازی در این سریال ها و دلایل ماندگاری و جذابیتشان برای مخاطبان سخن گفت.

«عبدالرضا اکبری» با  اشاره به نشر سریال  «تولدی دیگر» از شبکه آی فیلم2، گفت: کرکتر «مهندس نامی» یکی از نقش هایی بود که بسیار دوست د اشتم و  زمانی که در این سریال بازی کردم توانستم با این کرکتر ارتباط خوبی برقرار کنم.

وی همچنان کرکتر «پهلوان نصرت» در سریال «پهلوانان نمی‌میرند» و نقش «سروان محمدی» در سریال «مزد ترس» را از کارهای خاطره‌انگیز دیگر خود می‌داند.  

«عبدالرضا اکبری» با اشاره به نقش آفرینی خود در سریال «پهلوانان نمی‌میرند» به تسنیم گفت: یادمان نمی‌رود با آن هنرپیشه‌های قدیمی و قدرتمند سریالی همچون «پهلوانان نمی‌میرند» ساخته شد که روزها تمرین می‌کردیم تا دیالوگ‌ها را بهتر ادا کنیم و مخاطب کار بهتری را ببیند.

او ادامه داد: سال‌ها از آن روز می‌گذرد و مردم هنوز هم این سریال را دوست دارند و برایشان تازگی دارد. کارها باید پختگی خودشان را پیدا کنند؛ این اتفاق در سر ساخت «مزد ترس» هم اتفاق افتاد که تماشاگر هنوز هم این کار را می‌پسندد.

اکبری با بیان اینکه چرا سریال‌های قدیمی تاکنون در یاد و خاطره مردم ماندگار است و جذابیت دارد، گفت: این موضوع به این خاطر است که در آن دوران تمام ذهن و فکر بازیگر، بازیگری و هنرمندی بود و فلمنامه ها با دقت نوشته می‌شدند.

«عبدالرضا اکبری» زاده‌ 14 حمل(فروردین) 1332 هجری خورشیدی در تهران، در سال 1363 با ایفای نقش در فلم «زندان دوله‌ تو» قدم به عرصه‌ سینما گذاشت.

اکبری در سریال هایی نظیر «مزد ترس» (1371)، «مزد ترس 2: بازی با مرگ» (1374)، «پهلوانان نمی‌میرند» (1376)، «تولدی دیگر» (1377)، «اغما» (1386)و «دلنوازان» (1388) که از آی فیلم 2 نیز نشر شده، حضور داشته است.

گفتنی است سریال «پدر» ساخته «بهرنگ توفیقی» آخرین اثر تلویزیونی بود که  «عبدالرضا اکبری» در آن ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید :

دانلود سریال «تولدی دیگر»

دانلود سریال «پهلوانان نمی میرند»

دانلود سریال «مزد ترس»

دانلود سریال «اغماء»

توصیه «عبدالرضا اکبری» به هنرجویان رشته بازیگری

«عبدالرضا اکبری»: بازیگری که به جای نقش به آرایش خود اهمیت می دهد حرفه ای نیست!

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر