نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2868
-
الف
+

اعتیاد و اثرات مخرب آن بر زندگی؛ سوژه قسمت هشتم سریال «دیوار شیشه ای»

قسمت هشتم سریال «دیوار شیشه ای» به موضوع اعتیاد و تاثیرات مخرب آن بر زندگی پرداخت.

به گزارش آی فیلم2، هشتمین قسمت سریال «دیوار شیشه ای » به موضوع اعتیاد دختری جوان با هنرنمایی «شهرزاد کمال زاده» پرداخت که به خاطر شکست در یک رابطه عاطفی به سمت مواد مخدر گرایش پیدا کرد.

«پروانه» با راهنمایی های دوست خود «آتی»  و برای فرار از گیردادن های خانواده اش ازدواج می کند. اعتیاد او روز به روز بیشتر می شود. اولین تلنگر برای او زمانی است که می فهمد حامله است. او به عشق فرزندش اعتیاد را ترک می کند اما باز هم دخترش بعد از تولد دچار مشکل می شود و تازه آنجاست که شوهر و پدر و مادرش متوجه اعتیاد او می شوند.

شوهر پروانه که عاشق اوست، به او فرصت جبران می دهد و پروانه تصمیم می گیرد سالم زندگی کند اما با ورود دوباره «آتی» به زندگی اش به دام اعتیاد گرفتار می شود تا جایی که روزی از روی نئشگی به جای شیر خشک، پودر ماشین در بوتل شیر می ریزد.

شوهرش با دیدن این صحنه پروانه را از خانه بیرون می کند. پروانه بعد از این اتفاق مسیر فنا شدن را به سرعت طی کرده و در منجلاب اعتیاد فرو می رود.

فلمساز با نمایش چگونگی غرق شدن پروانه در دام اعتیاد، عشق مادرانه را راه نجات او از این منجلاب نشان می دهد. در پایان پروانه با کمک موی سفیدی اعتیاد خود را ترک کرده و دوباره در برنامه دیوار شیشه ای دخترش را در آغوش می گیرد.

«شهرزاد کمال زاده»  بازیگر کرکتر «پروانه» با سریال «هزاران چشم» ساخته «کیانوش عیاری» نخستین حضور خود در تلویزیون ایران را تجربه کرد و در سال ۱۳۸۳ با بازی نقشی کوتاه در فلم «دیشب باباتو دیدم آیدا» به کارگردانی رسول صدرعاملی وارد عالم سینما شد.

او پس از چندین سال حضور در تلویزیون و سینمای ایران، در بهار سال ۱۳۹۱ با پخش سریال «راه طولانی» به کارگردانی «رضا کریمی» و بازی در نقش «بهاره» به شهرت رسید.

گفتنی است سریال های «زخم»، «آمین»، «دیوار شیشه‌ای» و «آرام می‌گیریم» با نقش آفرینی بانو کمال زاده از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر شده است.

سریال «دیوار شیشه ای» هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران ، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

دانلود سریال زخم

دانلود سریال دیوار شیشه ای

دانلود سریال آرام می گیریم

دانلود سریال آمین

ب م

نظر شما
ارسال نظر