نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4833
-
الف
+

توصیه «عبدالرضا اکبری» به هنرجویان رشته بازیگری

عبدالرضا اکبری در کورس های آموزش بازیگری اش به هنرجویانش تذکر می دهد که زیر تیغ جراحی نروند.

«عبدالرضا اکبری» که مخاطبان شبکه جهانی آی فیلم 2، «مزد ترس»، «پهلوانان نمی میرند» و «تولدی دیگر» در جدیدترین مصاحبه خود دلیل فاصله گرفتنش از دنیای بازیگری را فلمنامه های تکراری عنوان کرد

وی معتقد است یک قصه باید در درجه اول جذاب و به روز باشد و موضوعات تازه ای را بیان کند و قصه های تکراریِ خانوادگی برای او یکنواخت شده است.

بازیگر سریال تولدی دیگر همچنین در این مصاحبه از کرکتر خود در سریال «پهلوانان نمی میرند» به عنوان یکی از شاخص ترین نقش هایی که تاکنون ایفا کرده، نام برد.

عبدالرضا اکبری که تدریس بازیگری را در کارنامه هنری خود دارد در ادامه مصاحبه خود با «سلام نو»  می گوید که همیشه در کورس های آموزش بازیگری به هنرجویان خود تذکر می دهد که هرگز زیر تیغ جراحی نروند چرا که شخص را از خود واقعی اش دور می کند و در تصویر این بر ملا می شود و شاید بسیاری از نقش ها به خصوص نقش های تاریخی را به خاطر این موضوع از دست دهند.

از بین تمام سریال هایی که این بازیگر کهنه کار سینما و تلویزون تا به امروز در آن ها به ایفای نقش پرداخته است و جایگاه خاص و ویژه ای در بین طرفداران خود داشته است می توان به «تولدی دیگر»، «پهلوانان نمی میرند»، «مزد ترس»، «دلنوازان» و «آنام» اشاره کرد که بسیار از آن ها به درخواست مخاطبان تلویزیون ایران برای چندمین بار باز نشر شده است.

سریال «تولدی دیگر» از جمله سریال های پر درخواستی بوده است که چندی پیش از آی فیلم 2 به نشر رسید و بعد از گذشت زمان طولانی از نشر اولش هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد .

دانلود سریال «تولدی دیگر»

دانلود سریال «پهلوانان نمی میرند»

دانلود سریال «مزد ترس»

دانلود سریال «اغماء»

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین