نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3496
-
الف
+

زهره حمیدی: سریال «تولدی دیگر» مهربانی، عشق و محبت را ترویج داد

«زهره حمیدی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از دلایل جذابیت و ماندگاری سریال «تولدی دیگر» گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «زهره حمیدی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان شبکه آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «تولدی دیگر» شاهد هستند، در یک مصاحبه از دلایل جذابیت و ماندگاری این سریال سخن گفت.

«زهره حمیدی» درخصوص موفقیت و ماندگاری سریال «تولدی دیگر» گفت: خوش ساخت بودن، عوامل حرفوی و در نهایت همدلی دست اندرکاران باعث شد کار خوبی را شاهد باشیم. در واقع این سریال مهربانی، محبت و عشق را ترویج داد.

بانو حمیدی در پاسخ به این سوال که یک سریال باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا مخاطبان را جذب کند، توضیح داد: سریال‌ها در گام اول باید قصه خوبی داشته باشند؛ قصه نباید جدا از زندگی مردم باشد، از سوی دیگر به نظر من یک کار خوب حتماً باید جنبه امیدبخشی به مردم داشته باشد. 

وی ادامه داد: این نوع سریال‌ها باعث ایجاد امید در مردم می شوند و اثر خوبی بر مخاطبان خود می‌گذارند؛ باید بعد از نشر یک سریال شاهد تغییرات مثبتی در بیننده باشیم. سریال‌ها باید تلنگری به بیننده وارد کنند که چگونه می‌توانی انسان بهتری باشی.معمولاً مردم اینگونه سریال‌ها را دوست دارند و تعقیب می‌کنند.

بازیگر سریال «تولدی دیگر» درباره فعالیت های جدید خود در عرصه به تسنیم گفت: از عید نوروز 1398 خورشیدی به بعد هیچ پیشنهادی نداشته‌ام و اکنون مصروف کاری نیستم.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: در عید نوروز سال روان در سریال «شش قهرمان و نصفی» کرکتر یک زن روستایی ترکاری فروش را بازی کرده ام که بسیار هم دوستش دارم. 

«زهره حمیدی» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران در تاریخ ۸ ثور(اردیبهشت) ۱۳۳۶ خورشیدی در «اراک» به دنیا آمد.

 آغاز بازی وی در سینما از سال ۱۳۷۱ خورشیدی با فلم «دلاوران کوچه دلگشا» به کارگردانی «حسن هدایت» بوده‌ است.

بانو حمیدی در سال 1377 خورشیدی در سریال «تولدی دیگر» به کارگردانی «داریوش فرهنگ» ایفای نقش کرد.

از جمله سریال‌هایی که این بازیگر در آن ها هنرنمایی کرده می‌توان به «کارآگاه»، «بهشت گمشده»، «جدال با سرنوشت»، «ماجراهای خانواده تمدن»،«غریبه‌ای در راه»، «گمگشته»، «شوق پرواز»، «موج و صخره»، «عملیات 125»، «بزم آخر»، «نفس شیرین» ، «لبه تیغ» و ... اشاره کرد. 

«من و شارمین»، «پس کوچه‌های شمرون»، «شابان»، «بدون اجازه»، «ورود آقایان ممنوع»، «چتری برای دو نفر»، «بوی کافور عطر یاس» و ...از جمله فلم هایی است که بانو حمیدی در آن ایفای نقش کرده است.

گفتنی است که سریال «تولدی دیگر» هم اکنون هر روز ساعت 4 عصر به وقت تهران ، 5 عصر کابل و 5:30 عصر به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید :

«لعیا زنگنه» از سریال «تولدی دیگر» تا «مدار صفردرجه» + بیوگرافی

«عبدالرضا اکبری»: بازیگری که به جای نقش به آرایش خود اهمیت می دهد حرفه ای نیست!  

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر