نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5697
-
الف
+

سفر متفاوت «رابرت داونی جونیور» با حیوانات کمپنی مارول

اولین تریلر رسمی فلم «Dolittle» با بازی «رابرت داونی جونیور» توسط کمپنی یونیورسال پیکچرز منتشر شد.

به گزارش آی فیلم 2 ،کمپنی یونیورسال پیکچرز امروز اولین تریلر رسمی فلم «Dolittle» با بازی «رابرت داونی جونیور» را منتشر کرده است.

این فلم لایو اکشن در واقع اولین فلم پسا دنیای کمپنی مارول و شخصیت تونی استارک رابرت داونی جونیور می باشد که قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود.

فلم «Dolittle» داستان داکتر جان دولیتل را دنبال می‌کند که هفت سال است همسر خود را از دست داده و اکنون داکتری مشهور برای حیوانات ملکه ویکتوریاست که خودش را پشت دیوارهای بلند خانه‌اش پنهان کرده و تنها حیوانات عجیب و غریب در کنار او هستند.

اما زمانی که ملکه جوان به شدت بیمار می‌شود، دولیتل یک سفر حماسی و دریایی را برای جستجوی راه درمان او به یک جزیره که در افسانه‌ها آمده است، آغاز می‌کند. او در این ماجراجویی باید در کنار طبع شوخ و شجاعتش، با دشمنان قدیمی مواجه شود و موجودات شگفت انگیزی را نیز کشف می کند.

«رابرت داونی جونیور»، «آنتونیو باندراس»، «مایکل شین»، «رامی ملک»، «تام هالند»، «اکتاویا اسپنسر»، «جان سینا»، «کمیل نانجیانی»، «ماریون کوتیار»، «کارمن اجوگو»، «کریگ رابینسون»، «فرانس دو لا تور»، «اما تامپسون »و «رالف فاینز»، از جمله بازیگرانی هستند که در این فلم ساخته‌ «استیون گیگان» حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند .

این فلم قرار است در تاریخ ۱۷ جنوری ۲۰۲۰ (۲۷ جدی ۱۳۹۸) اکران شود .

ف ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر