نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2612
-
الف
+

اقدامات امنیتی پولیس نیویارک برای اکران «جوکر»

پولیس نیویارک برای تامین امنیت اکران فلم «جوکر» نیروهای بیشتری در سینماها مستقر خواهد کرد.

به گزارش آی فیلم 2، پولیس شهر نیویارک  برای اکران فلم «جوکر» در پایان این هفته نیروهای امنیتی بیشتری را در سالون های سینما در نظر گرفته است.

این حساسیت به دلیل سه حادثه پرتاب فیر در طول تابستان سال روان میلادی در امریکا است، ۷ سال پیش نیز طی اکران فلم «شوالیه تاریکی» چنین حوادثی با حضور افرادی در لباس شخصیت دلقک رخ داده بود.

بنابر گزارش پولیسنیویارک تا کنون تهدید جدی از سوی اختلال گرایان افراطی گزارش نشده اما سعی شده تا به طور کامل رویداد نمایش این فلم تحت نظارت باشد.

این درحالی است که قومندانی شهر نیویارک اعلام کرده در صورت نیاز افراد بیشتری برای تامین امنیت تماشاگران استفاده خواهد شد.

گفتنی است چند روز پیش قربانیان پرتاب فیر سالون آرورا نامه‌ای به کمپنی سازنده فلم جوکر در مورد این حوادث نوشتند. این سالون در این نامه اعلام کرده که فلم «جوکر» را به نمایش نخواهد گذاشت؛ چرا که سال ۲۰۱۲ میلادی در این سینما درگیری مسلحانه رخ داده بود که طی آن ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۷۰ نفر هم آسیب دیدند.

جوکر، یک فلم امریکایی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی «تاد فلیپس» است. فلم نامه این فلم توسط خود فیلیپس با همراهی «اسکات سیلور» برپایه کرکتر ابرشرور «جوکر» از دی‌سی کامیکس نوشته شده‌ و «واکین فینیکس» نقش جوکر را در این فلم بر عهده داشته است.

درپیوند با این خبر بخوانید:

واکین فینیکس: برای تبدیل شدن به «جوکر» دیوانه شدم!

شیر طلایی به «جوکر» رسید

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر