نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
14231
-
الف
+

دلیل لت خوردن «جکی چان» از «بروسلی» چه بود؟+ویدیو

«جکی چان» از خاطره‌ جالب خود درفلم «اژد‌ها وارد می‌شود» و همکاری اش با «بروس لی» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «جکی چان» بازیگر معروف سینمای رزمی جهان در واکنش به نقشی که از «بروس لی » در فلم سینمایی «روزی روزگاری در هالیوود» به تصویر کشیده شده، خاطره ای نقل کرد که توسط خانواده بروس لی به اشتراک گذاشته شده است.

ماجرا از این قرار است که این دو بازیگر مشهور فلم‌های رزمی در فلم «اژد‌ها وارد می‌شود» با یکدیگر همبازی بوده اند، بروس لی در این فلم کرکتر مرکزی بود و جکی چان جوان در بین تبهکار‌انی بود که بروس لی به صورت اتفاقی در یک مبارزه به وی صدمه می‌زند.

جکی چان در مورد این سکانس گفت: در حال تماشای بازی بروس لی بودم ، سپس به طور ناگهانی به سمت او دویدم، اما بسیار به سرعت همه چیز جلو چشم هایم سیاه شد. او یک ضربه به سر من وارد کرد. احساس گیجی می‌کردم و به بروس لی خیره بودم و تا زمانی که کارگردان فلمبرداری را قطع نمود بروس لی در حال ایفای نقش بود!

بازیگر «ساعت شلوغی» ادامه داد: در نهایت بروس لی اطراف خود را نگاه کرد و گفت «وای خدای من» و به سمت من دوید و به من گفت که متاسف است. اما من تظاهر کردم که هنوز درد دارم تا به این بهانه بروس لی بیشتر در کنار من بماند! من در تمام روز در حال تظاهر کردن بودم.

پس از انتشار فلم «روزی روزگاری در هالیوود» صحبت‌های زیادی در مورد بروس لی مطرح شده بود و جکی چان و نزدیکان وی از به تصویر کشیدن بروس لی به عنوان یک کرکتر مغرور انتقاد کردند، اما تارانتینو کارگردان این فلم در جواب اعلام کرد که بروس لی واقعاً مغرور بود! 

در پیوند با این خبر بخوانید:

همه ی آن چیزهایی که در رابطه با «جکی چان» نمی دانیم

«جکی چان» : دوست دارم به ایران سفر کنم / ساخت فلم مشترک رزمی بین ایران و چین

ع ا 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

عالیی