نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4264
-
الف
+

«امیریل ارجمند» در سریال «بیگانه‌ای با من است» همبازی «شبنم قلی خانی» شد

«امیریل ارجمند»  با نقشی متفاوت در سریال «بیگانه‌ای با من است» ظاهر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، «امیریل ارجمند» از حضور خودش در سریال «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی «احمد امینی» خبر داد.

«شبنم قلی خانی»، «پرویز پورحسینی»، «مهران رجبی»، «پژمان بازغی»، «نگار عابدی»، «شیوا ابراهیمی»، «سوگل طهماسبی»، «پوراندخت مهیمن» و «دنیا مدنی» از دیگران بازیگران این سریال اجتماعی می باشند که قرار است در 2 فصل 30 قسمتی ساخته شود.

در خلاصه داستان «بیگانه‌ای با من است» آمده است: «نساء» قهرمان داستان، دختری است از طبقه ضعیف جامعه که با هویت دروغین عروس یک خانواده سرمایه دار می‌شود. این کار که با فریب یک خانواده متدین همراه است عواقبی در پی دارد و...

امیریل ارجمند درپیوند با کرکتر خود در این سریال گفت : در «بیگانه‌ای با من است» نقش «هاشم» را بازی می کنم و خوشحالم بعد از  یک مدت دوری از بازیگری با یک کرکتر منفی و متفاوت به تلویزیون برگشته ام.

امیریل ارجمند زاده سال ۱۳۵۳ هجری خورشیدی در تهران، بازیگر، آوازخوان، آهنگساز و فرزند داریوش ارجمند و فارغ التحصیل رشته مکانیک و تیاتر از دانشگاه ژنو می‌باشد و در چند فلم سینمایی حضور داشته‌ است.

وی در زمینه موسیقی هم فعالیت دارد و تاکنون آهنگ‌سازی فلم های «بدون اجازه» و «جرم» مسعود کیمیایی را در کارنامه‌اش به ثبت رسانیده‌ است و همچنین خوانندگی چند تیتراژ سریال را هم برعهده داشته‌ است.

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر