نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2828
-
الف
+

خاطرات جالب و شنیدنی هنرمندان سینما و تلویزیون ایران از اولین روز مکتب

در این گزارش خاطرات تلخ و شیرین هنرمندان معروف سینما و تلویزیون ایران از اولین روز رفتنشان به مکتب را می خوانید.

به گزارش آی فیلم 2 ، اولین روز ماه میزان(سنبله) برای بسیاری از مردم ایران دوران خوش مکتب را یادآوری میکند، خاطراتی هم چون اولین روز رفتن به مکتب و واکنش هایی که نسبت به آن روز داشتند.

اکنون به مناسبت اولین روز بازگشایی مکتب ها ، خاطراتی از اولین روز رفتن به مکتب هنرمندان معروف سینما و تلویزیون ایران را از زبان خودشان آماده کرده ایم که در ادامه می خوانید:

مرجانه گلچین: من گریان به مکتب رفتم

مرجانه گلچین

«مرجان گلچین» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال های  «خوش نشین ها» و «شمس العماره» شاهد بودند، درباره خاطرات مکتب رفتنش گفت: ۱۰ روز اول مکتب واقعا دوران سختی بود و تا صنف دوم به علت نداشتن معلم خوب تجربه تلخی داشتم.

وی در ادامه افزود: از صنف سوم عشق من به مکتب با لطف معلمان عزیزم هزاران برابر بیشتر شد چرا که معلم مهربانم من را به درستی با مکتب و کلاس درس آشتی داد و امیدوارم هرجا که هستند شاد و سلامت در کنار خانواده محترمشان روزگار خوشی را سپری کنند.

فریبا نادری:بدون اجازه از کلاس خارج می‌شدم

فریبا نادری

«فریبا نادری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که بیننده های آی فیلم 2 بازی وی را در سریال های «گمشدگان»، «فاکتور هشت» و «ستایش2» تماشا کردند، درخصوص خاطره خود از اولین روزهای رفتن به مکتب گفت: از آن جایی که من در طفولیت بسیار شوخ بودم روز‌های اول مکتب برای اینکه باید از معلمم برای خروج از کلاس اجازه می‌‌گرفتم به شدت سخت گذشت.

وی ادامه داد: حتی یک بار هم معلمم حواسش به من نبود و من بدون اجازه از کلاس درس خارج شدم و همان روز از سوی مکتب برای رعایت نکردن قوانین کلاس با مادرم تماس گرفتند.

«فریبا نادری» از تجربه اش در اولین روز رفتن به مکتب افزود: به خاطر اینکه از دست مادرم به مکتب پناه برده و با این تفکر و خیال که هرکاری می‌توانم در آن جا انجام دهم نه تنها گریه نکردم بلکه خیلی هم خوشحال بودم. 

زهره حمیدی: از معلم صنف دوم می‌ترسیدم

زهره حمیدی

«زهره حمیدی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران درپیوند با خاطراتش از اولین روز رفتن به مکتب گفت: دو سال اول مکتب به خاطر دوری از خانواده هیچ علاقه‌ای برای رفتن به آنجا نداشتم و گریان به مکتب می رفتم.

وی ادامه داد: در دوران ما معلمان به دلیل برقرار کردن نظم در مکتب ارتباط نزدیکی با متعلمین برقرار نمی‌کردند و من به شدت از معلمان مکتب مخصوصا معلم صنف دوم خود می‌ترسیدم اما اکنون خدا را شکر فضای ارتباط بین متعلمین و معلمان مکتب بسیار بهتر شده است..

پوراندخت مهیمن: متاسفانه امروزه بچه‌ها بیشتر با شبکه‌های مجازی شاد هستند

پوراندخت مهیمن

«پوراندخت مهیمن» بازیگر سریال «ماه و پلنگ» که پیش تر از آی فیلم 2 نشر شد، درباره خاطرات خود برای رفتن به مکتب به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اوایل میزان(مهر) برای من با ناراحتی و خوشحالی همراه بود چرا که فکر می کردم با رفتن به مکتب دیگر نمی توانم در کنار خانواده باشم و از سفر کردن در کنارشان لذت کافی را ببرم.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه امروزه خوشحالی و سرگرمی طفل ها بیشتر درپیوند با مصروف بودن آن ها در شبکه های مجازی است، گفت: شادی کودکان زمان ما با بچه‌های الان حتی با وجود امکانات بالا بسیار فرق می کرد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر