نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3523
-
الف
+

مصاحبه اختصاصی آی فیلم 2 با «عبدالغفور لیوال» سفیر افغانستان در ایران

داکتر «عبدالغفور لیوال» سفیر جمهوری اسلامی افغانستان در ایران از تاثیرات همکاری های فرهنگی مشترک بین ملت های فارسی زبان سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، سومین دوره مسابقه بین المللی سخنرانی همدل در بین محصلین و دانشجویان افغانستانی و خارجی فارسی زبان با حضور داکتر «عبدالغفور لیوال» سفیر کبیر جمهوری اسلامی افغانستان در ایران برگزار شد.

داکتر «عبدالغفور لیوال»  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار آی فیلم 2 درخصوص همکاری های فرهنگی مشترک بین ملت های فارسی زبان ایران،افغانستان و تاجیکستان سخن گفت.

سفیر جمهوری اسلامی افغانستان در ایران گفت: جای خوشبختی فراوانی است که جوانان ما در مورد مهارت سخن گفتن و سخنرانی به چنین ابتکاری خوبی دست زدند، انشاالله در آینده سخنرانان و سخنوران خوبی خواهیم داشت.

سفیر جمهوری اسلامی افغانستان درباره تاثیرات برگزاری مراسمات فرهنگی در جهت نزدیکی روابط بین ملت های فارسی زبان ایران،افغانستان و تاجیکستان گفت: فارسی به حیث یک زبان خطه بزرگ فرهنگی، میراث مشترک همه این مردم است و هر گامی که در راستای درخشش این زبان و ابعاد مختلف فرهنگی آن برداشته شود، در حقیقت در راستای توسعه و بهتر شدن مهارت های مختلف در این عرصه کمک می کند.

داکتر «عبدالغفور لیوال» در پایان با اشاره به این موضوع که سفارت افغانستان برای بهتر شدن برنامه های فرهنگی مهاجرین افغانستان مقیم ایران برنامه های زیر دست دارند ، گفت: سفارت افغانستان در ایران در زمینه هر چی بهتر شدن فعالیت های فرهنگی در بین مهاجرین همکاری خواهد کرد.

مصاحبه کننده: مرجان حیدری

بیشتر بخوانید :

سومین دوره «مسابقات سخنرانی همدل» با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

ب م

نظر شما
ارسال نظر