نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1371
-
الف
+

گزارش اختصاصی شبکه آی فیلم2 از سومین دوره مسابقات سخنرانی همدل

گزارش تصویری مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات سخنرانی همدل امشب از آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم2 ،سومین دوره مسابقات سخنرانی همدل عصر روز چهارشنبه 27 سنبله (شهریور) با معرفی نفرات برتر در دانشگاه تهران به کار خود خاتمه داد.

این مسابقات با هدف افزایش و کسب مهارت‌های ارتباطی، رشد و شکوفایی فرهنگ گفتگو و آشنایی با سیره اهل بیت (ع) در بین دانش‌آموزان و دانشجویان بین‌المللی که در ایران تحصیل کرده اند، در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم، داکتر «عبدالغفور لیوال» سفیر کبیر جمهوری اسلامی افغانستان در ایران، «غلامعلی حداد عادل» رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی حضور داشتند و داوری سومین دوره مسابقات سخنرانی همدل را «ابوطالب مظفری»، «کتایون ریاحی»، «شاهین جمشیدی»، «فرزانه معصومیان» به عهده داشتند.

اولین قسمت از گزارش تصویری مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات سخنرانی همدل در تاریخ 29 سنبله(شهریور) ساعت 20:45 به وقت تهران و کابل و ساعت 20:15 به وقت تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

بیننده گان عزیز همچنان می توانند تکرار این گزارش را در ساعات 2:45 بامداد ، 8:45 صبح و 14:45 بعد از چاشت روز بعد  تماشا کنند.

گفتنی است قسمت های دوم و سوم اختتامیه مسابقات سخنرانی همدل روزهای شنبه و یک شنبه در ساعت های ذکر شده از آی فیلم2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید :

فریکونسی جدید کانال تلویزیونی آی فیلم2

سومین دوره «مسابقات سخنرانی همدل» با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

م ح

نظر شما
ارسال نظر