نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
19181
-
الف
+

«ارسلان قاسمی» از «در چشم باد» و «یوسف پیامبر» تا «آرام می گیریم»

در این گزارش با «ارسلان قاسمی» بازیگر سریال های «آرام میگیریم» و «101 راه برای ذله کردن..» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2 ، گاهی اوقات کودکان در سن کم به دلیل استعداد بالای خود در بازیگری به چنان شهرتی می رسند که بسیاری از بزرگسالان در زندگی حرفوی خود هیچ وقت آن را تجربه نمی کنند.

حال این تجربه شیرین بازیگری در سن کم یا در همان دوران کودکی و با ایفای یک یا چند نقش به پایان می رسد و یا هنرمند این موفقیت را با خود به بزرگ‌سالی می‌آورد و حتی از زمان کودکی خود نیز معروف‌تر می شود؛ این راه، راه آسانی نیست، اما هستند بازیگرانی که با تلاش فراوان و یا خوش‌چانسی ماندگار شدند. 

«ارسلان قاسمی» بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران متولد ۱ جوزا(خرداد) ۱۳۷۴ خورشیدی در تهران یکی از بازیگرانی است که توانست از همان طفولیت شرایط سخت بازیگری را تحمل کند و فعالیتش را به‌طور مستمر ادامه دهد.

وی دیپلوم کمپیوتر دارد و فارغ التحصیل رشته بازیگری می باشد، وی همچنان در عرصه موسیقی فعالیت داشته و تاکنون دو پارچه موسیقی نشر کرده است.

قاسمی در یک خانواده 5 نفره به دنیا آمده و دو خواهر کلان تر از خود دارد. پدرش مدیر عامل کمپنی کشتیرانی و مادرش هم مدیر کودکستان می باشد.

ارسلان قاسمی

«ارسلان قاسمی» نخستین بار در سال ۱۳۸۲  خورشیدی زمانی که ۷ سال بیشتر نداشت در سریال تلویزیونی «در چشم باد» در نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) به ایفای نقش پرداخت. 

وی بعد از آن در سال 1387 خورشیدی در فلم های «شام عروسی»، «خاک سرد» و «جعبه موسیقی» به ایفای نقش پرداخت و در همان سال به یک‌باره تبدیل به یک چهره سینمایی شد. 

ارسلان قاسمی

«ارسلان قاسمی» در سریال «یوسف پیامبر» کرکتر کودکی بنیامین برادر کوچک‌تر حضرت یوسف(ع) را ایفا کرد.

وی بعد از آن تقریبا هر سال در یک اثر تلویزیونی نقش‌آفرینی کرد.

آرام میگیریم

نقش آفرینی در سریال های «هوش سیاه»، «فاصله‌ها»، «تا ثریا»، «هفت‌سنگ»، «آرام می‌گیریم» و «تعطیلات رؤیایی» از دیگر فعالیت‌های تلویزیونی ارسلان قاسمی می باشد که هرکدام از آن ها سریال های نام‌آشنا و پربیننده در زمان نشر خود به‌حساب می آمدند.

101 راه برای ذله کردن

«ارسلان قاسمی» فعالیتش در سینما را هم با بازی در آثاری همچون «رسوایی»، «ماه‌گرفتگی» و ... ادامه داد.

وی بخش بسیاری از دوران طفولیتش را در پشت‌صحنه فلم و سریال ها گذرانیده و از بازی‌ها ، سرگرمی و رفاقت‌های کودکی دور بوده و این تاوانی بود که باید در موفقیتش برای بازیگری می‌داد.

قاسمی در پیوند با همین موضوع در مصاحبه ای گفت:  به هیچ‌وجه بچگی نکردم. اکنون حسرت بسیاری از چیزها را دارم اما به هر حال هر موفقیتی یک قیمتی هم دارد. کارم را دوست دارم و این هزینه را برای آن پرداخت کردم، پس ناراحت نیستم.

گفتنی است که سریال های «آرام می گیریم» و «101 راه برای ذله کردن پدر و مادر ها» هم اکنون با بازی «ارسلان قاسمی» از تلویزیون آی فیلم 2 در حال نشر می باشد.

بیشتر بخوانید:

بازیگران ایرانی که از کودکی به شهرت رسیدند؛ از «لیلا حاتمی» و «ترلان پروانه» تا «ارسلان قاسمی»

آسیب دیدن چشمان بازیگر خردسن سریال «درچشم باد»+ویدیو

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر