نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3918
-
الف
+

«امیرحسین صدیق» چه نقشی در سریال «مرضیه» دارد؟

«امیرحسین صدیق» درپیوند با کرکتر خود در سریال «مرضیه» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم2 ، فلمبرداری سریال مناسبتی «مرضیه» به کارگردانی «فلورا سام» با بازی «امیرحسین صدیق» به عنوان کرکتر یک خبرنگار در لوکیشن شفاخانه ادامه دارد.

مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 «امیرحسین صدیق» را با بازی در سریال های «قصه های تا به تا»،  «دردسرهای عظیم 2» ، «روزگار قریب» و «همه بچه های من» به یاد دارند.

وی به تازگی در یک مصاحبه در رابطه با نقش خود در سریال «مرضیه» گفت: در این سریال نقش خبرنگاری را بازی می‌کنم که در بخش کاری خود با سختی‌های بسیاری رو به رو بوده و اتفاقات جدیدی در زندگی اش به وقوع می پیوندد.

«امیرحسین صدیق» در پیوند با همین موضوع افزود: این خبرنگار دنبال دوسیه ها و ماجراهایی است که راز تعدادی از مفسدان مالی و اقتصادی را آشکار می‌کند.

او همچنین درپیوند به علاقه خود به رشته خبرنگاری به ایلنا گفت: از اینکه به عنوان یک خبرنگار ایفای نقش میکنم حس خوبی دارم.به نوعی از دوران بچگی دوست داشتم خبرنگار شوم و به طور کلی علاقه خاصی به این حرفه دارم.

«امیرحسین صدیق» در هشت عقرب (آبان) سال 1351 در «تهران» به دنیا آمد.

وی فعالیت خود را از اوایل دهه ۷۰ خورشیدی در تیاتر آغاز کرد.  سال ۱۳۷۱ در فلم «قافله» مقابل کمره رفت و در اولین تجربه تلویزیونی خود با سریال «قصه‌ های تا به‌ تا» معروف به «زی زی گولو» در نقش «آقای پدر» به شهرت رسید.

گفتنی است که سریال «آب پریا» قرار است به زودی با بازی این هنرپیشه ایرانی از شبکه آی فیلم 2 به نشر برسد.

بیشتر بخوانید:

احساس امیرحسین صدیق درباره افغانستان

عکس مراسم ازدواج امیرحسین صدیق

دانلود سریال «قصه های تا به تا»

دانلود سریال «دردسرهای عظیم 2»

دانلود سریال «روزگار قریب»

دانلود سریال «همه بچه های من»

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین