نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5165
-
الف
+

جوکر یا هرتیک روشن؟کدام یک برنده رقابت خواهند بود؟

در این گزارش به بررسی فلم های جنگ، جوکر و جنگ ستارگان و زمان اکران آنها پرداخته ایم.

به گزارش آی فیلم 2، با رسیدن به ماه های آخر سال میلادی، اکران فلم های جذاب در سالون های سینمای سراسر جهان آغاز می شود و کمپنی های تولید فلم اکران فلم های خود را از اواخر ماه سپتمبر تا آغاز سال نو میلادی ادامه می دهند.

در این گزارش به بررسی 3 فلم جنگ، جوکر و جنگ ستارگان که تریلر آن ها بیشترین بازدید را در یوتیوب داشته اند ، پرداخته ایم:

فلم جنگ(War)

در فلم سینمایی «جنگ»، 2 ستاره پرآوازه بالیوود یعنی ««هرتیک روشن» و «تایگر شروف» نقش آفرینی کرده اند.

در خلاصه داستان این فلم که «سیدارت آناند» کارگردانی آن را به عهده دارد،آمده است : خالد (تایگر شروف) ، یک سرباز هندی است که موظف می شود کبیر (هرتیک روشن) ، یک سرباز سابق ارتش هند را از بین ببرد. کبیر که مربی خالد بوده، اکنون به دسته تبهکاران پیوسته است و این امر منجر به نبردی بی امان بین آنها می شود.

این فلم در تاریخ 2 اکتبر سال 2019 میلادی اکران می شود.

جوکر(Joker)

جوکر، یک فلم امریکایی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی «تاد فلیپس» است. فلم نامه این فلم توسط خود فیلیپس با همراهی «اسکات سیلور» برپایه کرکتر ابرشرور «جوکر» از دی‌سی کامیکس نوشته شده‌ است و «واکین فینیکس» نقش جوکر را در این فلم بر عهده داشته است.

در خلاصه داستان آمده است : سال ۱۹۸۱ میلادی در «گاتهام» یک کمدین شکست خورده به نام «آرتور فلک»، پس از کشیده شدن به مرز جنون، وارد دنیای جرم و جنایت می‌شود…

فلم جوکر در تاریخ 4 اکتبر 2019 اکران خواهد شد.

جنگ ستارگان؛ قیام اسکای واکر(Star Wars: the rise of skywalker)

جنگ ستارگان: قیام اسکای‌واکر یک فلم امریکایی در سبک حماسی و فضایی، به کارگردانی «جی. جی. آبرامز» و نویسندگی آبرامز همراه «کریس تریو» است.

این فلم در کل قسمت نهم از سری اصلی جنگ های ستاره ای است که توسط «لوکاس فلم» و «بد روبات» تهیه می‌شود و توسط استودیو سینمایی «والت دیزنی» منتشر خواهد شد.

در خلاصه داستان آن آمده است: یک سال پس از وقایع فلم «The Last Jedi» ، بقایای گروه مقاومت یک بار دیگر نیروهای خود را جمع آوری میکنند و در همین حال ، نبرد قدیمی بین جدای و سیث به اوج خود می رسد و در مجموع حماسه Skywalker را به سرانجام می رساند.

فلم قیام اسکای واکر در تاریخ 20 دسمبر در سینماهای جهان اکران خواهد شد.

درپیوند با این خبر بخوانید:

واکین فینیکس: برای تبدیل شدن به «جوکر» دیوانه شدم!

تریلر رسمی فلم «جنگ» با نقش آفرینی «هرتیک روشن» منتشر شد

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر