نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
15606
-
الف
+

«الهه حصاری» یلدای سریال هشت و نیم دقیقه را بیشتر بشناسید + تصاویر

در این گزارش با «الهه حصاری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «الهه حصاری» متولد ۱۸ اسد(مرداد) ۱۳۶۹ خورشیدی در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

«الهه حصاری» فوق دیپلوم تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی دارد.

او از همان دوران مکتب به بازیگری علاقه پیدا کرد و با شرکت در دوره های آموزشی بازیگری توانست در سال 1386 با فلم «نطفه شوم» وارد سینما شود.

الهه حصاری

«الهه حصاری» در دوران آموزش با ابراهیم وحیدزاده کارگردان ایرانی آشنا شد و با بازی در فلم «تاکسی نارنجی» در سال 1387 خورشیدی به گونه حرفوی وارد دنیای بازیگری شد.

وی در سال 1392 خورشیدی در 23 سالگی با بازی در سریال «شوخی کردم» ساخته «مهران مدیری» وارد تلویزیون شد.

بعد از آن نیز در سال 1394 خورشیدی  در سریال «درحاشیه» به کارگردانی «مهران مدیری» ایفای نقش کرد.

الهه حصاری

«الهه حصاری» در سال 1395 خورشیدی با بازی در سریال «هشت و نیم دقیقه» به کارگردانی «شهرام شاه‌حسینی» و فلم های «سوفی و دیوانه» به کارگردانی «مهدی کرم‌پور» در بین مخاطبان سینما و تلویزیون شناخته شد و به شهرت رسید.

او در سریال «هشت و نیم دقیقه» کرکتر یک دختر ساده لوح را ایفای می کند که در سن ۱۸ سالگی عاشق می شود و باور دارد که این عشق واقعی است.

الهه حصاری

«جمشیدیه»، «هایلایت»، «بالن»، «کروکودیل»، «ترانه»، «سوفی و دیوانه»، «داره صبح میشه»، «پی ‌22»، «نقش نگار»، «قاعده تصادف»،«انتهای خیابان هشتم»، «بی تابی بیتا»، «آزادراه»، «زنان ونوسی»، «مردان مریخی»، «زنها شگفت‌ انگیزند»، «عروسک»، «تاکسی نارنجی» و «نطفه شوم» از جمله آثار «الهه حصاری» در سینما می باشد.

الهه حصاری

 «الهه حصاری» اکنون بعد از سه سال دوری از تلویزیون قرار است با بازی در سریال مناسبتی «مرضیه» ساخته «فلورا سام» از 23 سنبله(شهریور) سال روان به تلویزیون بازگردد.

سریال «هشت و نیم دقیقه» هر شب ساعت 8 به وقت تهران و کابل و 8:30 شب به وقت دوشنبه از تلویزیون آی فیلم2 نشر می شود و تکرار آن ساعت 2 شب، 8 صبح و 2 پس از چاشت روز بعد خواهد بود.

بیشتر بخوانید :

اولین تیزر سریال مناسبتی «مرضیه» در محرم ۹۸

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر