نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3902
-
الف
+

سریال تاریخی «دلیران تنگستان» به زودی از تلویزیون آی فیلم 2

سریال تاریخی «دلیران تنگستان» به زودی از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، نشر سریال پر مخاطب و خاطره انگیز «کیف انگلیسی» در حالی آهسته آهسته به پایان خود نزدیک می شود که هرچه می گذرد بر جذابیت آن نیز افزوده می شود. داکتر ادیبان بالاخره با حمایت مستانه و دست های پشت پرده خواهد توانست در انتخابات پیروز شود اما مشکلات او تازه آغاز خواهدشد. در قسمت های آخر این سریال تاریخی زیبا شاهد ماجراهای تازه ای خواهید بود.

با این وجود با توجه به نزدیک شدن این سریال پرمخاطب به قسمت های پایانی، به درخواست بینندگان محترم شبکه تلویزیونی آی فیلم 2 ، سریال تاریخی «دلیران تنگستان» از چهارشنبه 13 سنبله(شهریور) 1398 خورشیدی مهمان خانه‌های مخاطبان افغانستانی ، تاجیکستانی و دیگر فارسی زبانان جهان می‌شود.

سریال «دلیران تنگستان» ساخته مرحوم «همایون شهنواز» در سال 1353 خورشیدی از تلویزیون ایران نشر شد. این سریال حکایت جانفشانی‌های شجاعانه رئیس‌ علی دلواری و یارانش است که مبارزات و مقاومت مردم تنگستان در جنوب ایران علیه بیگانگان استعمارگر را روایت می کند. 

مرحوم «محمود جوهری» و «نعمت‌الله گرجی»،«شهروز رامتین»، مرحوم «اسماعیل داورفر»، «عنایت‌الله شفیعی» و «حسین محجوب» از نقش آفرینان این سریال بودند.

بر این اساس، سریال تلویزیونی «دلیران تنگستان» از چهارشنبه 13 سنبله(شهریور)، ساعت 9:00 شب به وقت «تهران و کابل» و 9:30 شب به وقت «دوشنبه تاجیکستان» از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

بینندگان آی فیلم2 می توانند تکرار این سریال را در ساعت های 3:00 صبح، 9:00 صبح و 3:00 پس از چاشت تماشا کنند.

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر