نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
8848
-
الف
+

«دردسرهای عظیم 3» به کجا رسید؟

«برزو نیک نژاد» گفت:اگر مقدماتی فراهم شود و مشروط بر حضور بازیگران اصلی، شاید سریال «دردسرهای عظیم 3» هم ساخته شود.

به گزارش آی فیلم 2 ، پس از قطعی شدن ساخت سریال «پایتخت6»،  اکنون و در حالی که هنوز نیمی از سال روان باقیمانده، شبکه دو صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز سریال «قصه‌های کامیون» را به عنوان سریال نوروزی خود معرفی کرده و این سریال به کارگردانی «برزو نیک نژاد» و تهیه‌کنندگی «ابراهیم آرزو» و «شهرام دانش‌پور» در سی قسمت برای نوروز 1399آماده خواهد شد.

این سریال هم‌اکنون در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و مراحل ساخت آن به زودی در تهران آغاز می‌شود.

نیک‌نژاد همچنین به تسنیم گفته است که اگر مقدماتی فراهم شود و مشروط بر حضور بازیگران اصلی، شاید سریال «دردسرهای عظیم 3» هم ساخته شود.

«قصه‌های کامیون» توسط شهروز شکورزاده و برزو نیک‌نژاد نگاشته شده و در خلاصه داستان آن آمده: «نادر، فوتبالیست با سابقه مدتی است که همراه لاری دوستش کار می‌کند. صابر، وحید و اشکان سه دانشجویی هستند که به دلیل برخی مشکلات توسط صاحب حویلی اثاثیه‌شان به روی سرک انداخته شده است. نادر و دانشجوها با هم آشنا می‌شوند که این آشنایی زمینه‌ساز اتفاقات مختلفی در روند داستان می‌شود.»

نیک‌نژاد سال 95 سریال همسایه‌ها را کارگردانی کرده بود. این کارگردان ساخت سریال‌هایی چون «دردسرهای عظیم 1 و 2 »، «پنچری» و «ساخت ایران 2» را هم در کارنامه دارد.

با این اوصاف، مخاطبان کماکان منتظرِ ادامه ماجرای جذاب و دیدنی، «دردسرهای عظیم» هستند.

جواد عزتی کرکتر مرکزی این سریال این روزها بیش از همیشه مصروفیت های سینمایی دارد و کمتر می‌تواند به سمت تلویزیون بیاید. اتفاقی که پیش از این نیز برای برخی از پروژه‌های موفق تلویزیون مثلِ «خانه به دوش» افتاده است.

گفتنی است سریال «دردسرهای عظیم 1 و 2» چندی پیش از تلویزیون آی فیلم 2 برای مخاطبان فارسی زبان افغانستان و تاجیکستان نشر شده بود.

دانلود سریال دردسرهای عظیم1

دانلود سریال دردسرهای عظیم2

ح ح / ب م 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

چرا سریال خانه به دوش را پخش نمی کنید