نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2326
-
الف
+

امین زندگانی: در «ملک سلیمان2» بازی نمی کنم!

«امین زندگانی» گفت:به احتمال فراوان در «ملک سلیمان2» بازی نمی کنم.

به گزارش آی فیلم2، «امین زندگانی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون درپیوند با فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر برای حضورم در سریال تلویزیونی «پسران عزیز» صحبت‌های اولیه انجام شده و قرار است در این سریال با حمیدرضا پگاه، سپیده خداوردی، زهره صفوی، امیر علی پاکدامن و مهدی میامی همبازی شوم.

وی ادامه داد: این سریال به کارگردانی مسعود رشیدی داستان طفل هایی را روایت می کند که در شفاخانه با طفل دیگر تبدیل می شوند و به زودی برای نشر از تلویزیون ایران آماده خواهد شد.

زندگانی درباره احتمال همکاری خود در «ملک سلیمان ۲» به خبرنگار میزان گفت: هنوز هیچ صحبت و یا پیشنهادی از سوی سازندگان «ملک سلیمان ۲» با من نشده و از ساخت این اثر بی اطلاعم، به احتمال فراوان در این سریال حضور نخواهم داشت. 

در فلم سینمایی «ملک سلیمان» خداوند به وسیله نشانه‌هایی به حضرت سلیمان نشان می‌دهد که باید از شرایط سختی برای رسیدن به یک جامعه آرمانی عبور کند اما برای بدست آوردن چنین حکومتی باید جهان اجنه و شیاطین را تحت سلطه خود درآورد.

«امین زندگانی»، «محمود پاک نیت»، «الهام حمیدی»، «حسین محجوب»، «علیرضا کمالی»، «زهرا سعیدی»، «مهدی فقیه»و...ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

درپیوند با این خبر بخوانید:

دانلود فلم سینمایی «ملک سلیمان»

آخرین خبرها از ساخت سریال تاریخی «ملک سلیمان»

تصاویر جذاب و دیدنی فلم «ملک سلیمان»

فلم سینمایی ملک سلیمان را در آی فیلم 2 تماشا کنید

«ملک سلیمان نبی(ع)» ؛ اولین سریال ایرانی با استفاده از قابلیت هوش مصنوعی

ب م

نظر شما
ارسال نظر