نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2166
-
الف
+

دردسرهای شهرت برای نویسنده سریال «تاج و تخت»

نویسنده سریال «تاج و تخت» از پیامدهای شهرت گله گی کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «جرج آر.آر مارتین» نویسنده کتاب های «نغمه یخ و آتش» که سریال «تاج و تخت» بر اساس آن ساخته شده، طی یک مصاحبه از شهرت و تبعات آن گفت.

پس از گذشت سه ماه از پایان سریال تاج و تخت، جرج آر.آر مارتین هنوز هم مصروف پاسخ دادن به واکنش های منفی پایان بندی این سریال است.

وی در مورد پیامدهای شهرت خود بعد از پایان این سریال گفت: دیگر نمی‌توانم به کتابفروشی‌ها بروم، محبوب ترین کار برایم در تمام زندگی این بود که بین قفسه‌ها بگردم، چند کتاب بردارم، مقداری بخوانم و همراه تعداد بسیاری کتاب بیرون بروم. حالا وقتی به یک کتابفروشی می‌روم، سریع مرا شناسایی می کنند و آدم های بسیاری اطرافم جمع می شوند. 

وی ادامه ادامه داد: حتی دوست ندارم در مهمانی ها شرکت کنم زیرا صف طویلی که مردم برای عکس گرفتن همراه من تشکیل می دهند را دوست ندارم.

همچنین وی در مورد دو جلد کتاب باقی مانده از سری کتاب های «نغمه آتش و یخ» گفت: پایان بندی سریال تاثیری بر روی این دو جلد ندارد و تاریخ انتشار جلد پنجم با عنوان «بادهای زمستان» و جلد ششم و پایانی با نام «رویای بهار» مشخص نیست.

«جرج ریموند ریچارد مارتین» نویسنده و نمایش‌نامه‌نویس امریکایی سبک‌های فانتزی، علمی–تخیلی و وحشت است.

مارتین بیشتر به خاطر کتاب های پرفروش و موفق «نغمه یخ و آتش» شناخته می‌شود که در سال ۲۰۱۱ سریالی با نام «بازی تاج و تخت» بر اساس این کتاب ها ساخته شد.

تاکنون رمان «رؤیای تب‌آلود» و سری کتاب هاب «نغمه یخ و آتش» به زبان فارسی منتشر شده‌ است.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

نویسنده «بازی تاج و تخت» فلمنامه سریال «ارباب حلقه ها» را می نویسد

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر