نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3878
-
الف
+

زوج بازیگر ایرانی با سریال تاریخی «کیف انگلیسی» مهمان خانه های فارسی زبانان می شوند

«علی مصفا» و «لیلا حاتمی» زوج موفق سینما و تلویزیون ایران با سریال تاریخی «کیف انگلیسی» مهمان خانه های گرم فارسی زبانان می شوند.

به گزارش آی فیلم 2 ، با پایان یافتن سریال تاریخی «مدار صفر درجه»، سریال «کیف انگلیسی»  از یک شنبه 27 اسد 1398 مهمان خانه‌های مخاطبان افغانستانی و تاجیکستانی شبکه آی‌فیلم2 می‌شود.

«کیف انگلیسی» از سریال های موفق تلویزیونی دهه هفتاد بود که مورد توجه هر دو طیف مخاطبان خاص و عام قرار گرفت.

قصه این سریال در ابتدای زمان حکومت پادشاهی پهلوی رقم خورده است.

داستان سریال کیف انگلیسی در مورد زندگی شخصیتی ساختگی به نام منصور ادیبان است که در فرانسه تحصیل نموده و پس از شکست در رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای ملی ، با حمایت دختری به نام مستانه ، در انتخابات دوره بعدی پیروز می‌شود. وی تحت تاثیر مستانه با انگلیسی‌ها آشنا شده و از این رهگذر تغییرات اساسی در زندگی خصوصی و تفکرات سابقش پدید می آید و ...

 این سریال را مرحوم «سیدضیاء‌الدین دری» در سال 1378 کارگردانی کرده است و از جمله بازیگران آن می‌توان به «علی مصفا»، «لیلا حاتمی» زوج موفق سینمای ایران، «محمدرضا شریفی نیا»، «فرهاد اصلانی»، «رضا کیانیان»، «سیروس گرجستانی»، «صبا کمالی» و «سید حسام الدین نواب صفوی» اشاره کرد.

بر این اساس، سریال تلویزیونی «کیف انگلیسی» از یک شنبه 27 اسد، ساعت 9:00 شب به وقت «تهران و کابل و 9:30 شب به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

بینندگان آی فیلم2 می توانند تکرار این سریال را در ساعت های 3:00 صبح، 9:00 صبح و 3:00 پس از چاشت تماشا کنند.

ف ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر