نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4033
-
الف
+

«زهره صفوی»: در آن جایگاهی که باید باشم نیستم/اگر به عقب بازمیگشتم داکتر می شدم

«زهره صفوی» بازیگر سینما و تیاتر و تلویزیون ایران از زندگی شخصی و فعالیت های خودش در طول این سال ها سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «زهره صفوی» بازیگر سینما و تیاتر و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «خوش رکاب» شاهد هستند ، در مصاحبه با شبکه آیفیلم از زندگی شخصی و فعالیت های خود در طول این سال ها سخن گفت.

«زهره صفوی» درخصوص فعالیت خود در حرفه بازیگری گفت: من از پنج سالگی کار بازیگری را آغاز کردم و با اینکه در مقطعی حضور و فعالیتم کمرنگ شد اما این هنر در ذات و وجودم بود و دوست داشتم در سینما جایگاه بالاتری داشتم و بیشتر دیده می شدم.

وی ادامه داد: هم اکنون با داشتن سابقه کاری بالا و چندین ساله احساس در آن جایگاهی که باید باشم نیستم و عقب ماندم.دلیلش را هم نمیدانم شاید باید انصاف بیشتری در کار می بود.

بانو «صفوی» با بیان اینکه اگر زمان به عقب برمیگشت دوست داشتم داکتر شوم ، گفت: زمانی که جوان بودم به پدرم می گفتم می خواهم شاعر،نویسنده یا وکیل شوم اما او به من اجازه نداد و می گفت یک زن در این رشته ها مقامی نداد.

بانو «صفوی» زندگی اش را یک مسیر پرفراز نشیب توصیف کرد و خود را یک زن زحمت کش و با غیرت خواند که برای اینکه اولادهایش در آینده موفق باشند تلاش بسیاری کرده و این اتفاق نیز محقق شده است.

«زهره صفوی» با خوانش یک شعر به مصاحبه خود پایان داد که در ادامه خواهید خواند :

زندگی کردن 
من، مردن تدریجی بود

آنچه جان کند تنم، عُمر حسابش
کردم

بانو «صفوی» متولد حمل(فرودین) 1321 در تهران می باشند که از سن پنج سالگی در تیاتر تهران با نمایش عملیات ژانگوله به کارگردانی پدرش، بازیگری را آغاز کرد.

وی بازی در تیاتر را از سال ۱۳۲۶ خورشیدی ، بازی در تلویزیون را از سال ۱۳۳۶ خورشیدی و بازی در سینما را از سال ۱۳۳۸ خورشیدی با فیلم «صفرعلی» آغاز کرد.

یکی از دختران بانو «صفوی» با نام «زهرا اویسی» بازیگر است و دختر دیگرش «میترا» حرفه چهره پردازی سینما را تجربه کرده و مدتی هم تهیه‌کننده بود.

گفتنی است که سریال های «پدر سالار» و «میوه ممنوعه» با بازی «زهره صفوی» از آی فیلم2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید :

دانلود سریال «خوش رکاب»

دانلود سریال «میوه ممنوعه»

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین